سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره مسابقه فردای تیم خود مقابل پرسپولیس توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالله ویسی سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در کنفرانس خبری پیش از بازی مقابل پرسپولیس تهران اظهار کرد: شروع مسابقات است و تیم‌ها تقریبا شرایط کامل و خوبی ندارند، اما پرسپولیسی‌ها در لیگ قهرمانان بوده اند و شرایط بهتری دارند. امیدواریم با یک بازی خوب بتوانیم از میزبانی خود استفاده کنیم و سه امتیاز بازی را به نام خود کنیم.

ویسی در واکنش به پرداخت پاداش قهرمانی جام حذفی گفت: تمام فوتبالی‌ها و کارشناسان و کسانی که فوتبال را رصد می‌کنند می‌دانند فولاد نقد است و اگر قولی بدهد نسبت به هر مساله‌ای عمل می‌کند و بچه‌ها ایمان دارند و برای همین همه بازیکنان دوست دارند به فولاد بیایند. تیمی که خوش حساب است و هیچگونه بدهی به هیچکسی ندارد و تمام کارهایش را با حساب و کتاب انجام می‌دهد.

وی درباره برنامه تیم فولاد برای جذب بازیکن بعد از باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی این تیم عنوان کرد: ما، چون پنجره تیم‌مان بسته بود شاید حرفه‌ای گری کردیم شاید عجولانه تصمیم گرفتیم و سریع تمام بازیکنانمان را قرارداد بستیم. بازیکنی بیرون نمانده که ما بگیریم و اگر بازیکنی مانده و من بعنوان سرمربی فولاد بخواهم بگیرم حرف و حدیث در آن است.

او افزود: ما فقط یک بازیکن خارجی آسیایی می‌توانیم بگیریم و دنبال یکی از بازیکنان گلزن قهار غرب آسیا هستیم که هنوز به توافق نرسیدیم. هرچند در آن اوضاعی که پنجره باشگاه بسته بود مدیریت باشگاه و هیات مدیره بسیار خوب عمل کردند و همه بچه‌ها را نگه داشتند، ولی هم جا نداریم هم واقعا بازیکنی نیست که بخواهیم بگیریم، اما با همین وجود می‌توانیم یک بازیکن خارجی بگیریم که به دنبال آن هستیم.

ویسی درباره انتقال بازیکن از فولاد نوین به تیمش توضیح داد: این بازیکنان منتقل شدند و مشکلی نداریم، ولی بازیکنانی که از امید و زیر بیست سال آوردیم کارشان هنوز درست نشده و کارتشان صادر نشده و نمی‌توانیم از آن‌ها استفاده کنیم.

او افزود: رضایی را از استقلال تهران به عنوان دروازه بان جذب کردیم که اکنون به همراه سه بازیکن دیگر حزباوی، جلالی و  باویه در تیم ملی امید هستند و خوشحالیم از این بابت و امیدوارم سرحال برگردند و بتوانیم از آن‌ها استفاده کنیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار