معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی نیشابور گفت: از ابتدای اجرای واکسیناسیون عمومی تا ۲۸ مهرماه ۵۰۵ هزارو ۸۸۶ دوز واکسن در نیشابور، فیروزه و زبرخان تزریق شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، عصمت تقی آبادی معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی نیشابور گفت: از ابتدای اجرای واکسیناسیون عمومی تا ۲۸ مهرماه تعداد ۵۰۵ هزار و ۸۸۶ دوز واکسن تزریق شده است که شامل ۳۲۸ هزارو ۸۷۱ دوز اول و ۱۷۶ هزار و ۹۵۵ دوز دوم بوده است. همچنین ۱۵۰ دوز به کادر درمان که شش ماه از زمان تزریق واکسن آن‌ها گذشته است تزریق گردید.

او افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۶ هزار و ۹۰۸ دوز واکس تزریق گردید که ۲ هزار و ۲۰۶ دوز اول و ۴ هزار و ۶۸۹ دوز دوم و ۱۳ مورد دوز سوم بوده است.

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی نیشابور ادامه داد: ۹۷/۷ درصد افراد بالای ۶۰ سال حداقل یک دوز و ۸۹/۸ درصد نیز هردو دوز واکسن را دریافت کرده اند.


بیشتر بخوانید


تقی آبادی بیان کرد: افراد بالای ۱۲ سال ۸۱/۱ درصد دوز اول و ۴۶/۷ درصد هر دو دوز واکسن را دریافت کرده‌اند.

او تصریح کرد: درصد واکسیناسیون ۱۲ تا ۱۸ سال  ۷۶/۲ درصد می‌باشد و به همه والدین توصیه کرد که در اولین فرصت به مراکز تجمیعی واکسیناسیون مراجعه و با تزریق واکسن کووید۱۹ ایمنی فرزندان خود را تامین نمایند.



انتهای پیام//ر. ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.