سرپرست سازمان منطقه آزاد اروند گفت: برنامه ای برای فروش ساختمان مجلل این سازمان وجود ندارد.

محمدرضا اسکندری،سرپرست سازمان منطقه آزاد اروند در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، گفت: برنامه ای برای فروش ساختمان مجلل این سازمان وجود ندارد و با توجه به اینکه احداث مکان هایی برای توریست آموزشی یا درمانی در برنامه های کاری این سازمان برای منطقه آزاد اروند وجود دارد ،ساختمان فعلی تنها قرار است با تغییر کاربری به یکی از این دو طرح اختصاص یابد.

او افزود: تا زمان اختصاص این ساختمان به یک طرح توریستی ،کارکنان منطقه آزاد اروند به کار خود در همین ساختمان ادامه می دهند.

این در حالی است که روابط عمومی سازمان منطقه آزاد از پا برجا بودن فروش ساختمان مجلل این سازمان خبر می دهد.

لغو معافیت مالیاتی شکست عهد با فعالین اقتصادی

سرپرست منطقه آزاد اروند لغو قانون ۲۰ سال معافیت مالیاتی را شکستن عهد با فعالین اقتصادی در این مناطق خواند و از تلاش ها برای بازگردانی این قانون خبر داد که در صورت بی ثمر بودن آن سرمایه گذاران جدید انگیزه ای برای سرمایه گذاری در مناطق آزاد نخواهند داشت.

او بیان کرد: منطقه آزاد اروند یکی از بهترین مناطق آزاد کشور برای استفاده از ظرفیت تجاری،صنعتی و کشاورزی در زمینه صادرات است .

اسکندری ادامه داد: درحال حاضر نیز تلاش ها بر این است که مناطق آزاد کشورصادرات محور باشند و بر مبنای آن برای کشور درآمدزایی کنند چون واردات نه تنها سبب آبادی این مناطق نمی شود که در نتیجه ی آن سایر شهرها و مناطق کشور نیز آسیب می بینند.

انتهای پیام / ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.