سرپرست سازمان منطقه آزاد اروند پس از بد عهدی های خود درباره واگذاری ساختمان قدیم این سازمان به مبتلایان به کرونا، از تحویل ساختمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، حسین گروسی سرپرست سازمان منطقه آزاد اروند در حاشیه مراسم انعقاد تفاهمنامه تحویل ساختمان قدیم سازمان منطقه آزاد اروند به دانشگاه علوم پزشکی آبادان، گفت: سازمان منطقه آزاد اروند افزون بر هزینه هایی که تاکنون در زمینه درمان و سلامت آبادان و خرمشهر کرده است ، ساختمان قدیمی خود که ارزش آن در حدود ۵۰۰ میلیارد تومان است را نیز برای بستری بیماران کرونایی در اختیار دانشگاه علوم پزشکی آبادان قرار داده است.

او  بر شماری دیگر اقدامات این سازمان در حوزه سلامت پرداخت و بیان کرد: این سازمان در راستای اجرای مسئولیت های اجتماعی خود تا کنون مبلغی حدود ۱۰۰ میلیارد تومان نیز برای کمک به تجهیز و راه اندازی بخش های درمانی و بیمارستانی در منطقه، تخصیص داده است.

گروسی  هزینه  کردن در بخش درمان را سرمایه گذاری دانست و به از رونق افتادن کسب و کارها به دلیل شرایط کرونایی حاضر در منطقه اشاره کرد و افزود: در صورت واکسیناسیون عمومی شهروندان آبادانی و خرمشهری و واردات واکسن های داخلی و خارجی به منطقه می توان با جذب مسافر از جنوب عراق و سایر کشورهای همسایه شاهد رونق کسب و کارها در این شهرستان ها نیز بود.

او منطقه آزاد اروند را پیشگام در عمل به مسئولیت های اجتماعي با وجود تعیین رونق تجاری و اقتصادی منطقه به عنوان وظیفه اصلی خواند و بر اهمیت عمل کردن همه ی سازمان ها و مجموعه ها به وظایف خود برای رفع شرایط بحرانی تاکید کرد.

 انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.