مسئول روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان گفت: تصادف شدید خودرو پراید در بلوار خلیج فارس زاهدان منجر به مرگ راننده خودرو و مصدومیت سرنشین شد.

نجفی زاده مسئول روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: با تماس شهروندان در ساعت ۱۰:۲۵ صبح امروز با سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی زاهدان مبنی بر وقوع حادثه تصادف خودرو، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی زاهدان بی درنگ یک گروه امداد نجات از نزدیک‌ترین ایستگاه‌ها  به محل این حادثه واقع در بزرگراه خلیج فارس اعزام کرد.

او ادامه داد: آتش نشان با ورود به محل حادثه مشاهده نمودند راننده و سرنشین خودرو پراید به شدت مصدوم شده و در میان خودروی درهم پیچیده محبوس شده اند.

نجفی زاده گفت: آتش‌نشانان با رعایت کامل موارد ایمنی، برق خودرو را قطع و عملیات رهاسازی و خارج نمودن راننده و سرنشین خودرو را آغاز نمودند که در کمترین زمان ممکن مصدومین را از درون خودرو خارج  و برای ادامه روند درمان تحویل عوامل اورژانس داده و سپس ایمن سازی محل حادثه را انجام دادند.

 متاسفانه راننده این خودرو با تایید عوامل اورژانس به علت شدت جراحت در همان لحظات اولیه حادثه فوت کرده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار