رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان از توزیع ۱۰۰ عدد کلاه کاسکت ایمنی بین راکبان موتورسوار روستای سیادک شهرستان زاهدان بمناسبت هفته نیروی انتظامی خبر داد.

 یاسر محمد حسنی رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، اظهار داشت: یکی از طرح‌های مهم حوزه حمل و نقل استان، اجرای طرح ارتقای ایمنی راکبان موتورسیکلت سوار است که هر ساله در قالب برگزاری دوره‌های آموزشی و توزیع اقلام ایمنی اجرا می‌شود.

وی افزود: از آنجایی که درشش ماهه اول امسال ۱۱۷ فقره تصادف معادل ۷ درصد از کل تصادفات مربوط به راکبان موتورسیکلت سوار اختصاص دارد، امیدواریم تا با ارتقای فرهنگ ترافیکی در سطح استان و نهادینه شدن موضوع استفاده از کلاه ایمنی از سوی راکبان و ترک نشینان موتورسیکلت شاهدکاهش مصدومان، متوفیان و همچنین پیامد‌های ناگوار ناشی از آن باشیم.

رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه طرح ایمن سازی موتورسیکلت سواران از سال ۹۰ در این استان آغاز شده گفت: این اداره کل از زمان اجرای این طرح مهم تاکنون اقدام به توزیع بیش از ۳۵ هزار کلاه کاسکت ایمنی بین راکبین موتورسیکلت کرده است.

محمد حسنی خاطر نشان کرد: تمام تلاش ما در مجموعه بزرگ راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان بر ارتقا فرهنگ و دانش ترافیک و افزایش ایمنی تردد در جاده‌های این استان معطوف است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار