بازیکن سابق تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص مسائل مختلف فوتبال توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،آندرانیک تیموریان بازیکن سابق تیم ملی فوتبال کشورمان در حاشیه اختتامیه کلاس‌های مربیگری تیم ملی اظهار داشت: از فدراسیون فوتبال تشکر می‌کنم که در این شرایط کرونایی این فرصت را ایجاد کرد تا این کلاس برگزار شود. کلاس‌های بسیار پر باری بود و امیدوارم بتوانیم در آینده به بخش مربیگری به فوتبال ایران کمک کنیم.

او درخصوص مربیگری خود در فوتبال گفت: کلاس‌ها تازه به پایان رسیده است و قطعا مربیگری از برنامه‌های آینده من خواهد بود، در این میان از چند باشگاه هم پیشنهاد داشتم، اما به توافق نرسیدیم.

تیموریان در باره شرایط تیم ملی گفت: تیم ملی در حال حاضر شرایط مطلوبی دارد و شایسته این است که به جام جهانی صعود کند. درخصوص رفتار‌ای خود باید صبور باشیم و از الفاظی استفاده نکنیم که بعدا پشیمان بشویم. همیشه در تیم ملی بحث پیش می‌آید، اما همه در یک قایق هستند و مسافر جام جهانی خواهند بود.

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص تیم ملی فوتبال امید بیان کرد: برای مهدوی کیا و کادر فنی تیم ملی فوتبال امید آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم در مسابقات تاجیکستان پیروز باشند و به مرحله بعدی مسابقات صعود کنند.

تیموریان در خصوص اینکه تیم ملی فوتبال آیا با اسکوچیچ نتیجه می‌گیرد یا نبوغ بازیکنان عنوان کرد: نبوغ بازیکنان و تفکر اسکوچیچ هر دو یک پیکر را تشکیل می‌دهند که تیم ملی است. نتیجه گیری تیم ملی فوتبال کشورمان در حال حاضر به هردو عنصر گره خورده و باید از این تیم حمایت کنیم.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار