مدیر کمیته امداد امام‌خمینی (ره) مهاباد گفت: امسال ۴ میلیارد ریال برای خدمات درمانی مددجویان کمیته امداد این شهرستان هزینه شده است.

احمد نوذری مدیر کمیته امداد امام‌خمینی (ره) مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۴ میلیارد ریال برای کمک به بخش بهداشت و درمان مددجویان تحت پوشش در این شهرستان هزینه شده است.

نوذری افزود: از این میزان ۵۵۰ میلیون ریال بابت کمک هزینه ۶۵ بیمار صعب العلاج و بیمار خاص تحت پوشش و نیازمند این شهرستان پرداخت شده است.

وی ادامه داد: در همین مدت یک میلیارد و ۵۴۲ میلیون ریال نیز بابت درمان مددجویان و به عنوان کمک هزینه درمانی توسط کمیته امداد به افراد واجد شرایط پرداخت شده است.

مدیر کمیته امداد امام‌خمینی (ره) مهاباد اذعان کرد: برای کمک به تغذیه ۳۲ کودک زیر پنج سال و همچنین کمک به تغذیه ۹۵ مادر باردار نیز بیش از ۵۸۸ میلیون ریال نیز در این شهرستان هزینه شده است.

در شهرستان ۲۴۰ هزار نفری مهاباد ۱۲ هزار و ۶۰۳ نفر زیرپوشش کمیته امداد هستند که از این تعداد چهار و هزار ۷۸۵ نفر در شهر و مابقیه در سطح روستا ساکن هستند.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.