نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: باید وحدت بین مسلمانان بیشتر شود تا توطئه‌های دشمنان خنثی شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، آیت الله دری نجف آبادی نماینده  ولی فقیه در استان مرکزی در همایش ارکان مساجد در فراهان با اشاره به هفته وحدت گفت: باید وحدت در بین مسلمانان و شیعه و سنی بیشتر شود تا توطئه‌های دشمنان خنثی شود.

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به اینکه نگاه به مساجد باید یک نگاه فرهنگی باشد افزود: مساجد می‌توانند کانون حل مشکلات محله‌ها باشد و باید این کانون بیش از پیش حفظ شود.

او اضافه کرد: فقاهت در دین یک موضوع خیلی مهم است که باید به صورت جدی به آن توجه شود تا بتوانیم بسیاری از مشکلات را با اهمیت دادن به این موضوع حل کنیم.


نماینده ولی فقیه در استان مرکزی به مسائل خانواده و تربیت فرزندان هم اشاره کرد و گفت: برخی در فضا‌های مجازی و شبکه‌های انحرافی در تلاش برای ضربه زدن به خانواده هستند و نگاه به خانواده باید بنیادین باشد.

او ادامه داد: در استان مرکزی ۳۳ حوزه علیمه و ۳۳ نماز جمعه داریم که نیاز است در دیگر شهرستان‌ها که حوزه علمیه وجود ندارد برای ساخت حوزه تلاش شود

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به اینکه در شهرستان فراهان نیاز است یک حوزه علمیه احداث کنیم اظهار کرد: انتظار میرود که برای امر با کمک همه دستگاه‌ها و البته با کمک مردم بتوانیم یک حوزه در منطقه فراهان احداث کنیم.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار