کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: باران شب گذشته در سه شهرستان خراسان رضوی شامل قوچان، درگز و کلات بارید که بیشترین آن مربوط به قوچان با ۱۰ میلیمتر است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مرتضی اثمری کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: پس از قوچان، درگز با ۹ میلیمتر بیشترین بارش را داشته است و در کلات نیز کمتر از یک میلیمتر باران گزارش شده است.

او افزود: بارش باران که از شب گذشته در مناطق مختلف خراسان رضوی به ویژه شمال و شمال غرب آغاز شده است تا صبح روز فردا جمعه به صورت گسترده‌تر ادامه خواهد یافت.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی با اشاره به روند کاهش دما در خراسان رضوی ادامه داد: بیشینه دمای دیروز مشهد ۲۳ درجه سلسیوس بود که روز جمعه به ۱۵ درجه خواهد رسید و کمینه دمای هوای مشهد نیز از ۱۱ به ۶ درجه کاهش خواهد یافت.

اثمری بیان کرد: فریمان با کمینه دمای هوای سه درجه سلسیوس و مه‌ولات با بیشینه دمای هوای ۳۰ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان‌های خراسان رضوی در ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند و بیشترین شدت وزش باد در این مدت در شهرستان بردسکن با ۹۷ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

انتهای پیام//ا.د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار