حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در حاشیه مراسم پیاده روی در استادیوم آزادی توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حمیدرضا سجادی وزیر ورزش و جوانان همزمان با هفته وحدت و تربیت بدنی مراسم پاسداشت شهدای کادر درمان و مدافعان سلامت اظهار داشت: انجام این برنامه‌ها بسیار خوب و حیاتی است، دلیلی اصلی، اما این بود که علاوه بر هفته تربیت بدنی میلاد بزرگی را نیز در هفته آینده در پیش داریم و اتفاقا در همین روز میلاد برنامه بسیار بزرگی را برای تجلیل از ورزشکاران داریم.

او ادامه داد: به امید خدا روز یک شنبه در همین ورزشگاه آزادی بازوبند پهلوان کشور به دست رئیس جمهور بر بازوی پهلوان کشور بسته خواهد شد و به امید خدا سعی می‌کنیم در همین روز مراسم تقدیری از قهرمانان المپیک و پارالمپیک نیز با حضور مسئولان بلند پایه کشور برگزار شود.

وزیر ورزش و جوانان در ارتباط با حاشیه‌ها و تخلیه ورزشگاه شهدای قیطریه تهران گفت: قیطریه موضوعی حقوقی است که چند وقتی است آغاز شده است و هم من و هم استان دار محترم تهران پیگیر این موضوع بوده ایم منتهی از روزی که آمده ام کسی گزارشی در این باره به من نداده بود. دقیقا ۴۸ ساعت پیش به من اطلاع دادند که ورزشگاه شهدای قیطریه مشکل حقوقی و پرونده قدیمی دارد و در هر صورت من درخواست کردم تا این پرونده را به من بدهند تا ما هم کامل در جریان تمام مسائل باشیم.

سجادی درباره حاشیه‌ها و صحبت‌هایی درباره تعلیق بعضی از فدراسیون‌های ورزشی اظهار کرد: موضوع تعلیق به هیچ وجه درست نیست. به عنوان مثال در فدراسیون بدنسازی شخصی تنها به انتخابات اعتراض کرده است و در ژیمناستیک هم به همین صورت اکنون تنها به دنبال مشخص شدن زمان برگزاری انتخابات مجدد هستیم و بحثی درباره تعلیق وجود ندارد.

او ادامه داد: اکنون برنامه ریزی کرده ایم و ۶ فدراسیون که نیاز به برگزاری انتخابات دارد ثبت نامشان آغاز شد و اکنون در مراحل پایانی کار خود هستند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار