به مناسبت هفته وحدت و سالروز ولادت پیامبر اکرم (ص) مراسم مولودی خوانی در مرکز بزرگ اسلامی شهرستان مهاباد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، فرماندار مهاباد در مراسم مولودی خوانی که در مرکز بزرگ اسلامی این شهرستان برگزار شد، ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز ولادت پیامبر اکرم (ص) و هفته وحدت گفت: ویژگی‌های رفتار پیامبر و نحوه برخورد آن با تمام اقشار جامعه خود می‌تواند کلاس درسی برای مسلمان و جهانیان باشد.

عارف خدرلو با اشاره به نحوه مدیریت در زمان پیامبر اکرم توسط حاکمان کاملا با تبعیض نژادی، جنسیت و قومیتی همراه بود، افزود: در آن دوران و در اطراف پیامبر اکرم (ص) بدون هیج تبعیضی همه نژاد‌ها از جمله عرب و غیرعرب حضور داشتند و افراد براساس فضیلت و شایسته سالاری امکان ترقی و برتری را پیدا می‌کردند.

خدرلو با تاکید بر اینکه دشمنان اسلام به دنبال تفرقه و اختلاف بین مسلمانان هستند، اضافه کرد: با تمسک به قرآن، الگو برداری از نحوه مدیریت و رفتار پیامبر و با ایجاد وحدت عملی دشمنان اسلام توانایی ایجاد تفرقه و نفوذ در انقلاب اسلامی ایران نخواهند داشت.

فرماندار با بیان اینکه نظام ما در تهدید تهاجم فرهنگی دشمنان نیز قرار دارد، بیان کرد: امروزه جوانان ما در فضای مجازی و دنیای ارتباطات الگوی رفتاری نا معقولی را برای خود انتخاب می‌کنند و در اغلب موارد به انحراف کشیده خواهند شد.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.