در پی تیراندازی در شهر کنوشا در ایالت ویسکانسین آمریکا ۵ تن کشته و زخمی شدند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سی ان ان، در پی وقوع تیراندازی در شهر کنوشا در ایالت ویسکانسین آمریکا سه نفر کشته و دو نفر زخمی شدند که حال این دو زخمی وخیم گزارش شده است.

پلیس شهر کنوشای ایالت ویسکانسین آمریکا در حساب توییتری خود اعلام کرد: ما تأیید می‌کنیم سه نفر در این حادثه درگذشتند و دو نفر دیگر نیز به بیمارستان منتقل شدند که وضعیت هردو آن‌ها وخیم است.

پلیس همچنین اعلام کرد هیچ مظنونی را فعلا تحت تعقیب قرار نداده و پلیس نیز در این تیراندازی شرکت نداشته است. همچنین پلیس سن و هویت قربانیان را تا کنون فاش نکرده است.

شهر کنوشای ایالت ویسکانسین آمریکا پیشتر نیز صحنه تیراندازی مرگباری بود که در اوت ۲۰۲۰ به وقوع پیوست؛ زمانی که معترضان با برگزاری تجمعی خواستار پاسخگویی در زمینه تیراندازی پلیس به جیکوب بلیک، شهروند سیاهپوست آمریکایی شدند.

گفتنی است دو روز پیش نیز در پی تیراندازی در دانشگاه ایالتی گرامبلینگ در لوئیزیانا دست کم یک نفر کشته و ۷ نفر دیگر زخمی شدند.

پیش از آن نیز رسانه‌های خبری از وقوع تیراندازی در مرکز خریدی در پنسیلوانیا خبر دادند که سبب مجروح شدن چندین نفر شده است.

شرکت‌های بزرگ اسلحه سازی در آمریکا و لابی‌های پشت پرده آن‌ها از مخالفان اصلی محدودسازی خرید و فروش سلاح گرم در این کشور هستند. همچنین متمم دوم قانون اساسی آمریکا بر حق خرید و فروش و حمل سلاح از سوی غیرنظامیان تاکید دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار