فرماندار زرند در جلسه هماهنگی پروژه فاضلاب شهری گفت: سهل انگاری در نظارت بر اجرای اصولی پروژه فاضلاب زرند پذیرفته نیست .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  صادق زاده فرماندار زرند با تاکید بر لزوم نظارت دستگاه‌های مرتبط باپروژه فاضلاب زرند گفت: سهل انگاری در نظارت بر اجرای اصولی و کارشناسی پروژه فاضلاب زرند پذیرفته نیست.

او در این نشست ضمن تاکید بر لزوم عقد قرارداد جدید فی مابین مدیران پروژه فاضلاب شهری و شهرداری جهت لکه گیری نوار‌های حفاری شده با توجه به نوسانات قیمت ها، گفت: هیچ سهل انگاری در نظارت بر اجرای اصولی و کارشناسی این پروژه را نمی توان قبول کرد.

صادق زاده ضمن تقدیر از صبوری و نجابت مردم زرند در اجرا و پیشرفت فیزیکی پروژه، تعهد شرکت فولاد زرند ایرانیان جهت اجرای با کیفیت طرح را نقطه قوت طرح دانست و تصریح کرد: پیمانکاران موظف و متعهد به انجام با کیفیت کار هستند که لزوم نظارت دستگاه‌های مربوطه را می‌رساند.

 عباس ایرانمنش رئیس شورای شهر زرند نیز با بیان اینکه هدف از اجرای پروژه فاضلاب رفاه جامعه است  ،گفت: با توجه به نزدیکی فصل زمستان پرکردن نوار‌های حفاری باید با استاندارد و با کیفیت تمام انجام شود تا مشکل خاصی جهت عبور و مرور همشهریان پیش نیاید.

او با اشاره به نظارت کمیسیون فنی شورای شهر زرند بر سرعت پروژه و دقت و تعهد کار، بر پرداخت بدهی‌های معوقه  شهرداری تاکید کرد.

محمد منصوری سرپرست شهرداری زرند نیز با بیان اینکه بالطبع با بالا رفتن سرعت پروژه باید سرعت همکاران شهرداری نیز در لکه گیری نوار‌های حفاری شده جهت رفاه حال همشهریان افزایش پیدا کند، اظهار کرد: این مهم بسته به پرداخت هزینه قرار داد در اسرع وقت است.

او تصریح کرد: مدیران پروژه فاضلاب باید تعهد به شهرداری را مدنظر قرار بدهند، چون لکه گیری نوار‌های حفاری شده از سوی شهرداری هزینه بالایی دارد که باید این مهم مدنظر و بازبینی قرارداد قرار گرفته و هزینه‌ها پوشش داده شود.

خسروی مدیر پروژه فاضلاب زرند نیز ضمن ارائه گزارشی از روند پیشرفت پروژه  اظهار داشت: بیش از ۲۰۰ کیلومتر از مجموع ۳۴۵ کیلومتر خط انتقال پروژه فاضلاب زرند اجرا شده که نشان از پیشرفت فیزیکی بالای ۵۰ درصدی کار دارد.

او افزود:  توسعه متوازن در مجموع اجرای خط انتقال رفت و برگشت و احداث تصفیه خانه فاضلاب ایجاد شده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.