رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: در ۲۴ ساعت گذشته در حوزه دانشگاه علوم پزشکی اهواز هیچ مورد فوت ناشی از کرونا گزارش نشده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فرهاد ابول نژادیان رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: در ۲۴ ساعت گذشته در حوزه دانشگاه علوم پزشکی اهواز هیچ مورد فوت ناشی از کرونا گزارش نشده است و یکی از دلایل کاهش بیماران کرونا در مدت اخیر افزایش پوشش واکسیناسیون است که امیدواریم کسانی که تاکنون واکسن دریافت نکرده اند نیز هرچه سریعتر برای دریافت واکسن مراجعه کنند درغیر این صورت دچار موج جدید بیماری خواهیم شد.

او افزود: تاکنون بیش از سه میلیون و ۸۰۰ هزار دز واکسن در خوزستان تزریق شده که از این تعداد ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر حداقل یک دز را دریافت کرده اند و تاکنون بیش از پنج درصد دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال استان واکسینه شده اند.

ابول نژادیان بیان داشت: از هم استانی‌ها به ویژه دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال انتظار داریم هرچه سریعتر برای دریافت واکسن به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند و روزانه حدود ۳۰ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی خوزستان بستری می‌شوند و هم اکنون حدود ۴۰۰ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های خوزستان بستری هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز تصریح کرد: حدود ۳۰۰ بیمار کرونایی از این تعداد در بخش‌های عادی و بقیه در بخش ویژه تحت مراقبت هستند و در پیک چهارم کرونا در استان تعداد بستری‌های روزانه در بیمارستان‌ها به ۵۰۰ نفر رسیده بود.

این مقام مسئول ادامه داد: اکنون در اهواز فقط بیمارستان رازی و یک بخش از مگا آی سی یو بیمارستان امام خمینی (ره) بیمار کرونایی پذیرش می‌کنند و مابقی بیمارستان‌ها از چرخه ارائه خدمات به کرونایی‌ها خارج شده و جزو بیمارستان‌های سبز ما هستند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.