یاسمی از استمهال بازپرداخت تسهیلات کرونا خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، طالب یاسمی مدیر امور شعب بانک ملی استان ایلام در نشست قرارگاه استانی مبارزه با کرونا ، گفت: استمهال تسهیلات کرونایی به صورت سیستمی از مرکز صورت می‌گیرد و امسال همچون سال گذشته نیز انجام می‌گیرد.

او در خصوص استمهال تسهیلات تاسیسات گردشگری نیز اظهار کرد: فعلا بخشنامه آن ارسال نشده که لازم است از طریق مرکز پیگیری شود تا نسبت به استمهال تسهیلات گردشگیری نیز اقدام شود.

مدیر امور شعب بانک ملی ایلام همچنین در خصوص واکسیناسیون کارمندان بانک‌ها و رعایت دستورالعمل ها بیان کرد: همه مصوبات ستاد و قرارگاه بلافاصله به همه بانک‌ها ابلاغ می‌شود و تلاش شده که پوشش دهی واکسیناسیون افزایش یابد.

یاسمی مطرح کرد: مجموعه بانک‌های استان در ایام کرونا با مشکلات زیادی از نظر ابتلا کارکنان و ارائه خدمات مواجه شدند، اما همواره تلاش شد که رعایت دستورالعمل ها با شدت بیشتری پیگیری شود.

او افزود: بدون شک نظارت بر روند رعایت دستورالعمل ها در بانک‌ها تداوم خواهد داشت و با افراد کارمند بانک که واکسن تزریق نکنند، برخورد می‌شود.

 سال گذشته دولت در راستای حمایت از صنوف آسیب دیده از کرونا تسهیلات کرونایی با سود ۶ درصد پرداخت کرد که با تداوم کرونا و تعطیلی‌ها و اعمال محدودیت‌ها به دلیل افزایش ابتلا و مرگ و میر‌ها امسال نیز بازپرداخت این تسهیلات استمهال شد.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.