همایش طلایه داران تقریب ویژه علمای شیعه و اهل سنت و گرامیداشت شهید سرلشکر خالد حیدری نخستین شهید خلبان ارتش جمهوری اسلامی ایران در ارومیه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، سید علی اکبر قریشی از نمایندگان مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در همایش طلایه داران تقریب ویژه علمای شیعه و اهل سنت و گرامیداشت شهید سرلشکر خالد حیدری نخستین شهید خلبان ارتش جمهوری اسلامی ایران در ارومیه، با اشاره به توطئه‌های انگلیس و دشمنان برای ایجاد تفرقه و سلطه بر جهان اسلام بر وحدت بیش از پیش مسلمانان که مورد تاکید صریح اهل بیت عصمت و طهارت(ع) نیز قرار دارد تاکید کرد.

ماموستا کلشی نژاد امام جمعه اهل سنت ارومیه نیز در این همایش با اشاره به این که دشمنان در صدد ایجاد اختلاف بین صفوف مسلمانان هستند گفت: علما و روحانیون شیعه و سنی باید مردم را برای ایجاد وحدت فرا بخوانند و از توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان آگاه سازند.

امیر سرتیپ علی حاجیلو فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نزاجا نیز در این همایش گفت: شهید خالد حیدری که یکی از شهدای اهل سنت ارتش جمهوری اسلامی ایران است به عنوان نخستین شهید نیرو‌های مسلح در شروع جنگ تحمیلی مطرح می‌باشد.

امیر سرتیپ حاجیلو با اشاره به این که دشمنان از وحدت بین امت اسلامی واهمه دارند افزود: اگر وحدت خود را حفظ کنیم مطمئنا در همه میادین پیروز خواهیم بود و توطئه‌های دشمنان نیز نقش برآب می‌شود. ه

در این مراسم از سوی سرلشگر موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران مدال افتخار به خانواده شهید خلبان خالد حیدری اهدا شد و از مقام شامخ این شهید گرانقدر نیز تجلیل شد. در این مراسم از زحمات روحانیون منتخب در اشاعه فرهنگ تقریب نیز تجلیل شد.

انتهی پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.