مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز گفت: روز‌های پایانی هفته جاری گذر موج ناپایدار و سردی در این استان خواهیم داشت که با وزش باد شدید همراه است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،محمد رضا فلاح نژاد،  مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز گفت: براساس هشدار هواشناسی سطح زرد و تحلیل آخرین الگو‌های های پیش یابی این موج ناپایدار از امروز تا جمعه ۳۰ مهرماه در منطقه البرز فعال خواهد بود.

 مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز افزود: در نتیجه گذر موج ناپایدار و سرد در روز‌های پایانی این هفته البرز وزش باد به نسبت شدید و گرد و خاک، بارش پراکنده باران به ویژه در ارتفاعات و جاده‌های کوهستانی، ارتفاعات جاده چالوس و محور طالقان در بعضی ساعات همراه با بارش باران و برف، یخبندان سطح جاده مورد انتظار است.

او گفت: آسیب به سازه‌های سست و موقت، گلخانه‌ها، تابلو‌ها و بنر‌های تبلیغاتی در سطح شهر، سقوط اجسام از ارتفاع، شکسته شدن درختان، کاهش کیفیت هوا در بعضی ساعات ناسالم برای تمام گروه‌ها به دلیل خیزش گرد و خاک از اثرات این مخاطره طبیعی است.

فلاح نژاد افزود: کاهش میدان دید، لغزندگی و یخبندان سطح جاده، اختلال در تردد جاده‌ای منطقه البرز ازدیگر اثرات گذر موج ناپایدار و سرد در این استان است.

انتهای پیام/ر. ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.