دارنده مدال طلای المپیک توکیو در خصوص آخرین وضعیت خود و کادر فنی جدید تیم ملی تیراندازی با تپانچه توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جواد فروغی دارنده مدال طلای رقابت‌های المپیک توکیو در حاشیه مراسم تجلیل از ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی در خصوص آخرین وضعیت خود قبل از اعزام به مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی اظهار داشت: بعد از بازگشت از مسابقات توکیو نیاز به ریکاوری و استراحت داشتم. از طرفی هم درگیر برنامه‌هایی که برای قهرمانان در نظر گرفته شده بود، بودم.

او بیان کرد: حدود یک هفته تا ۱۰ روز است که تمرینات خود را به صورت سبک آغاز کرده ام. بعد از آمدن نجفی به عنوان سرمربی تیم ملی تیراندازی تمرینات را منسجم‌تر دنبال خواهم کرد. نصر اصفهانی از ابتدا هم مربی من بود، نه سرمربی. در حال حاضر هم در خدمت او هستم. در حال حاضر جام ریاست فدراسیون جهانی را در پیش داریم. ۱۲ آبان ماه به این مسابقات اعزام خواهیم شد. به خاطر تداخل برنامه‌ اردو‌های خودم را خیلی بد شروع کردم.

او افزود:، به هر ترتیبی که بود در طول یک هفته تمرینات خود را انجام دادم و سعی کردم خودم را به آمادگی لازمی که نیاز دارم برسانم. من حدود ۱۲ روز فرصت دارم تا تمرینات تکمیلی خود را انجام دهم تا بتوانم شانه به شانه رقبای خودم رقابت کنم، چرا که قطعا حریفانم خود را آماده‌تر از المپیک نشان خواهند داد. کار بسیار سختی در این مسابقات دارم، اما من هم آماده به این مسابقات اعزام خواهم شد.

فروغی در خصوص کادر فنی جدید تیم ملی تیراندازی با تپانچه گفت: حضور سرمربی یا مربی در مسابقات به من مربوط نمی‌شود و فقط فدراسیون و کمیته فنی درباره آن تصمیم می‌گیرند. لزوما حضور سرمربی در مسابقات الزامی نیست. در مسابقات المپیک توکیو با نصر اصفهانی همراه بودم و در مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی با نجفی کار خواهم کرد. قرارداد جدیدی با کادر فنی تیم ملی منعقد نشده است و همه اعضای کادر فنی و بازیکنان علی الحساب برای مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی در خدمت تیم ملی تیراندازی هستند. اختلافی بین کادر فنی وجود ندارد.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار