رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بوشهر گفت:برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری مراسم روز ۱۳ آبان در حال انجام است و در صورت موافقت ستاد مقابله با کرونا با رعایت دستورهای بهداشتی برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،، حجت الاسلام یوسف جمالی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر در جلسه برنامه ریزی ستاد برگزاری ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی عنوان کرد: در ۱۳ آبان ۱۳۵۸ جوانان درس آموخته مکتب و امام امت  بر صورت کثیف آمریکا سیلی زدند که آغازی بر پایان آمریکا بود و استکبار ستیزی انقلاب اسلامی و ملت شکوفا شد.

او با اشاره به اینکه استکبار ستیزی لازمه عزت و مقدمه پیشرفت و سعادت است، افزود: رژیم آمریکا رژیم استکباری است و رژیم استکباری، جنگ افروز، تروریست، تروریست پرور، مداخله‌گر، فاسد و انحصار طلب است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر ادامه داد: یکی از مهم‌ترین دستاورد‌های انقلاب اسلامی عدالت خواهی و ضدیت با استکبار و فساد است و امروز این استکبار ستیزی تحولات و معادلات جهان را برهم می‌زند.

جمالی عنوان کرد: پارسال با وجود برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌ها، به دلیل شرایط کرونایی و تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا، مراسم روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در بوشهر برگزار نشد اما اکنون برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری این مراسم در استان در حال انجام است و در صورت موافقت ستاد ملی مقابله با کرونا با رعایت کامل دستورهای بهداشتی برگزار خواهد شد.


بیشتر بخوانید


او بیان کرد: با همکاری دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی برنامه متنوعی برای گرامیداشت و تببین این روز برنامه ریزی شده که اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.