افزایش سپرده گذاری در صندوق امداد ولایت مشکلات مددجویان را رفع می کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، قباد مبشری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) این استان گفت: افزایش سپرده گذاری در صندوق قرض الحسنه امداد ولایت در رفع فقر و محرومیت از چهره کهگیلویه و بویراحمد نیز تأثیرگذار است.

قباد مبشری افزود: انتظار می رود که بیش از پیش مورد توجه نیکوکاران بومی و غیربومی، افراد متمکن، دستگاه های اجرایی و قشرهای  مختلف مردم استان قرار گیرد.   
 
او بیان کرد: صندوق قرض‌ الحسنه امداد ولایت با هدف گسترش فرهنگ یاری‌ رساندن به نیازمندان و گره ‌گشایی از نیازمندی ‌های قشر محروم در کشور و کهگیلویه و بویراحمد ایجاد و راه ‌اندازی شده است. 
 
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: پرداخت تسهیلات قرض ‌الحسنه به مددجویان زیر پوشش و نیازمندان از سوی صندوق قرض الحسنه  امداد ولایت این استان برای مواردی شامل اشتغال، مسکن، درمان، تحصیل و معیشت است. 
 
او افزود: برخی از آثار و نتایج مثبت پرداخت تسهیلات قرض ‌الحسنه به مددجویان زیر پوشش و نیازمندان کهگیلویه و بویراحمد از سوی  صندوق قرض الحسنه امداد ولایت این استان شامل حفظ عزت‌ نفس و افزایش امنیت روانی آنان است. 
 
۴۷ هزار و ۲۶۲ خانوار با جمعیت ۱۱۲ هزار و ۷۹۳ نفر زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد هستند. 

 

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.