مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۳۸۰ میلیارد و ۲۸۰ میلیون ریال تسهیلات حمایتی و خودکفایی از ابتدای امسال تاکنون به مددجویان کمیته امداد پرداخت شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، قباد مبشری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: پرداخت این میزان تسهیلات در قالب ۶ هزار و ۷۴۳ مورد و از محل اعتبارات صندوق قرض‌ الحسنه امداد ولایت کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بوده است. 

مبشری افزود: ۶ هزار و ۵۰۰ مورد از این تسهیلات به مبلغ ۳۳۴ میلیارد و ۶۹۰ میلیون ریال در قالب حمایتی و در زمینه کارگشایی، مسکن، ودیعه مسکن، فرهنگی و آموزشی بوده است. 

او بیان کرد: ۲۴۳ مورد از این تسهیلات به مبلغ ۴۵ میلیارد و ۵۹۰ میلیون ریال نیز در قالب خودکفایی و در زمینه اشتغال بوده که منجر به اجرای ۲۴۳ طرح اشتغالزایی برای مددجویان زیر پوشش کمیته امداد استان شده است. 

مبشری گفت: فرهنگ‌ سازی برای توسعه روز افزون سنت حسنه قرض ‌الحسنه و استفاده از ظرفیت نیکوکاران در زمینه کمک به نیازمندان همواره مورد توجه جدی مسئولان کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور و کهگیلویه و بویراحمد است. 

او افزود: صندوق قرض ‌الحسنه امداد ولایت با هدف گسترش فرهنگ یاری‌ رساندن به نیازمندان جامعه و گره‌ گشایی از مسائل و مشکلات اقشار محروم ایجاد و راه‌ اندازی شده است. 

مبشری بیان کرد: پرداخت تسهیلات قرض ‌الحسنه به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد از طریق صندوق امداد ولایت برای مواردی شامل هزینه ‌های درمانی، تحصیلی و معیشتی بوده و موجب حفظ عزت‌ نفس و کرامت انسانی آنان می‌ شود. 

او گفت: افتتاح حساب و سپرده ‌گذاری مردم، نیکوکاران و دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در صندوق قرض ‌الحسنه امداد ولایت کمیته امداد امام خمینی (ره) این استان می تواند نقش بسزایی در رفع فقر و محرومیت از استان و یاری دادن نیازمندان آن داشته باشد. 

مبشری افزود: انتظار می رود که مردم، نیکوکاران و دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد با افتتاح حساب و سپرده ‌گذاری در این صندوق یاری دهنده هر چه بیشتر نیازمندان استان باشند. 

افزون بر ۴۵ هزار خانوار با جمعیتی بیش از ۱۱۴ هزار نفر زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد هستند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.