معاون پژوهش و فناوری دانشگاه رازی کرمانشاه گفت : رویداد «کارآفرینی استارتاپ تریپ کشاورزی» از ۲۶ تا ۳۰ مهرماه به صورت مجازی در حال برگزاری است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فرزاد ویسی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه رازی کرمانشاه گفت : این رویداد به همت مرکز استارتاپ دانشگاه رازی، سازمان جهاد کشاورزی استان، پارک علم و فناوری کرمانشاه و سایر شرکای کلیدی در استان برگزار می‌شود.

او گفت : افتتاحیه رویداد استارتاپ تریپ کشاورزی روز دوشنبه ۲۶ مهرماه از ساعت ۱۴ در «استدیو کشاورز سازمان جهاد کشاورزی» و همزمان به صورت حضوری در پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه رازی آغاز به کار کرد، روز سه‌شنبه ۲۷ مهرماه در محل مرکز استارتاپ دانشگاه رازی، روز چهارشنبه ۲۸ مهر در پارک علم و فناوری، روز پنجشنبه ۲۹ مهر در کارخانه نوآوری کرمانشاه و در روز جمعه ۳۰ مهر مراسم اختتامیه رویداد در محل مرکز استارتاپ دانشگاه رازی برگزار می‌شود.

این مسئول افزود: این رویداد اولین رویداد استارتاپی در استان است که به صورت چرخشی و در فضا‌های تخصصی مختلف برگزار می‌شود و هم افزایی بخش‌های مختلف در این رویداد در نوع خود کم نظیر است.

ویسی افزود: تمامی ایده‌های رویداد استارتاپ تریپ کشاورزی برای داوری اولیه برای داوران این رویداد ارسال شده است صاحبان ایده‌هایی که در فرآیند داوری و ارایه ایده‌ها حایز امتیاز بیشتری شوند اجازه تشکیل تیم را خواهند داشت و در کل فرآیند رویداد به عنوان ایده‌های محوری و با همکاری و همراهی سایر شرکت‌کنندگان از جمله ایده‌پردازان و علاقه‌مندان به کسب ­و کار در تمامی روز‌های برگزاری رویداد استارتاپ تریپ کشاورزی شرکت می‌کنند.

او ادامه داد: شرکت کنندگان در طول رویداد ایده‌پردازی، تیم‌سازی، اعتبارسنجی ایده‌ها، نحوه ارایه ایده و بوم مدل کسب­ و کار را فرا خواهند گرفت و با هدایت منتور‌ها و تسهیلگر رویداد، ایده خود را به یک تیم استارتاپی تبدیل خواهند کرد و مورد ارزیابی و داوری قرار خواهند گرفت.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه رازی گفت: حامیانی که در رویداد استارتاپ تریپ کشاورزی حضور دارند، در صورت تمایل می‌توانند بر روی استارتاپ‌های موردنظر خود سرمایه‌گذاری کنند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.