نساجی مازندران در اولین دیدار رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور اولین گل را زد و فجرسپاسی را با شکست بدرقه کرد.

 

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،  بیست و یکمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران  با جدال نساجی مازندران و تیم تازه صعود کرده فجرسپاسی شیراز در ورزشگاه شهدای ساری آغاز شد و نساجی گام نخست را محکم برداشت و حریف را با یک گل شکست داد.

دو تیم نساجی مازندران و فجر سپاسی شیراز از ساعت ۱۵:۳۰ امروز سه شنبه ۲۷ مهرماه در ورزشگاه شهدای ساری به مصاف هم رفتند و در حالی که در نیمه نخست بازی بیشتر در میانه میدان در جریان بود و خطری دروازه‌های دو تیم را تهدید نمی‌کرد خطایی در دقیقه ۲۳  طومار فجر را در هم پیچید.

خطا به روی مسعود شجاعی کاپیتان تیم نساجی که یک تنه به دل خط دفاعی فجر زده بود یک ضربه آزاد را پشت محوطه جریمه فجر نصیب نساجی کرد که ایوب کلانتری با شلیکی محکم، دروازه بان فجر را  به واکننش واداشت اما دفع ناقص ایمان صادقی عبدالکریم اسلامی را در ۶ قدم صاحب توپ کرد تا این بازیکن کهنه کار نساجی توپ را به تور دروازه فجر بچسباند و نخستین گل لیگ بیست و یکم را نیز به نام خود ثبت کند.

فجرسپاسی که با ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه به مصاف نساجی آمده بود در ادامه نیز حرفی برای گفتن نداشت و دو تیم با نتیجه یک بر صفر به رختکن رفتند.

علی اصغر کلانتری با تعویض بازیکنان در نیمه دوم و تغییر در روند تیم به فکر جبران نتیجه افتاد تا دست خالی از ساری برنگردد، اما حملات دو تیم تا پایان ۹۰ دقیقه نتیجه را تغییر نداد و نساجی با یک گل و سه امتیاز نخستین بازی خود را با برد پشت سر گذاشت تا با روحیه‌ای بالا هفته آینده به دیدار پرسپولیس برود.


انتهای پیام / ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار