فرماندار بروجن گفت: اجرای طرح‌های آبخیزداری و آبخوانداری در تقویت منابع آبی و مقابله با خشکسالی این شهرستان موثر است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مسعود ملکی فرماندار بروجن در جلسه بررسی مسائل حوزه کشاورزی، منابع طبیعی، آبخیزداری و منابع آب این شهرستان، اجرای طرح‌های آبخیزداری و آبخوانداری را در تقویت منابع آبی، مقابله با خشکسالی و افزایش رشد اقتصادی موثر عنوان کرد.

او با بیان اینکه اولین قدم ﺑﺮای رسیدن ﺑﻪ اﻫﺪاف آﺑﺨﻴﺰداری، اﻧﺠﺎم ﻣﻄﺎﻟﻌﺎت ﺟﺎﻣﻊ است گفت: طرح مطالعاتی جامع در حوزه آبخیزداری و آبخوانداری شهرستان بروجن توسط منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهیه شود.


بیشتر بخوانید


ملکی با اشاره به توسعه کشت گلخانه‌ای به منظور مدیریت منابع آب و افزایش بهره وری در سطح شهرستان خواستار تسریع در رفع مشکلات زیر ساختی از قبیل آب، برق، گاز و... شد.

تسریع در آغاز عملیات اجرایی سد آقبلاغ و تکمیل عملیات لوله گذاری پروژه بن _ بروجن در حوزه استحفاظی شهرستان از دیگر موضوعات مهم مطرح شده در این جلسه بود.

این جلسه با حضور نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای، مدیر کل جهاد کشاورزی و مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری و جمعی از مسئولان شهرستانی در محل فرمانداری برگزار شد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار