رییس کل دادگستری گیلان گفت: با مشارکت قوای سه گانه، همت مدیران و اجرای مطالبات مردمی، از حقوق شهروندان صیانت می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی، رییس کل دادگستری گیلان با تبریک آغاز ولایت امام زمان عج در پنجمین نشست توجیهی برنامه‌های شورای مدیریت پیشگیری از وقوع جرم استان که با حضور بیش از ۲۴ مدیر دستگاه‌های اجرایی صبح امروز در سالن شهید بهشتی دادگستری گیلان برگزار شد، گفت: تمامی سازمان‌ها مکلفند به دستور ریاست قوه قضاییه که به استان‌ها ابلاغ شده برای اجرا‌ی قانون اساسی به سهم خود در این امر مهم مشارکت داشته باشند و برای رفع آسیب‌های جامعه و مشکلات مردم تلاش کنند.

او با بیان اینکه این برنامه‌ها درخصوص مسولیت و نظارت شهرداری‌ها در حوزه‌های تنظیم و بازرسی در مواقع بحران و امنیت مدیریت شهری و رعایت حقوق شهروندان و ارباب رجوع است، افزود: با اجرای این برنامه‌ها با مشارکت مردم، گام بلندی در پیشگیری از وقوع جرائم و نظارت در استان برداشته خواهد شد.

جان احمد آقایی، معاون اجتماعی وپیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان هم در این نشست گفت: مشکل زباله و فاضلاب دو مشکل اساسی در استان است که به جد باید مورد توجه قرار بگیرد و شهرداری‌ها باید تلاش کنند تا این موانع رفع شود و باید به سلامت وبهداشت شهروندان توجه و مشکلات مردم رسیدگی شود در غیر این صورت قانون هیچ گونه اغماضی را نخواهد پذیرفت و با متخلفان جدا برخورد خواهد کرد.

علی بهارمست سرپرست شهرداری رشت هم در این نشست افزود: تلاش ما بر این است که با سرکشی و بازدید حوزه‌های مختلف شهرداری، مشکلات را بررسی و نواقص را رفع کنیم.

او تصریح کرد: برای خدمت‌رسانی مناسب به شهروندان و رفع موانع و کنده کاری‌ها خیابان‌های رشت، سد معابر، سیستم ایمنی در مراکز خرید و بازار رشت و همچنین طرح جمع آوری آب‌های سطحی و بازدید از ساخت وساز‌ها از مهمترین برنامه‌های در حال اولویت شهرداری است.

 


انتهای پیام/م.‌ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.