نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، سیاست جمهوری اسلامی ایران، اخراج امریکا از غرب آسیا بوده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان در همایش استانی وحدت که با حضور علمای اهل تشیع و تسنن آستارا، تالش و رضوانشهر در سالن اجتماعات نبی اکرم دانشگاه آزاد اسلامی واحد آستارا برگزار شد، گفت: نسل معاصر جهان به این باور رسیده است که ایران می‌تواند الگوی آنان باشد.

او با اشاره به اینکه اتحاد جهان اسلام سبب بقاء اسلامی است، افزود: همین که ما در سایه توحید زندگی می‌کنیم، برای دشمن سخت است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه دشمن یک روز سنی و روز دیگر شیعه را می‌کشد، گفت: همگان دیدیم که چه اندازه در عراق ایزدی کشته و چه کشتار‌هایی در افغانستان شد.

آیت الله فلاحتی با تاکید بر اینکه نکات مشترک بین مسلمانان بسیار زیاد است، افزود: خدای واحد، پیامبر ختمی مرتبت، اسلام، قبله و کتاب واحد و حج از اصلی‌ترین اعتقادات مشترک همه مسلمانان است.

او گفت: امروز همه مسلمانان یک دشمن واحد دارند که در تلاش است تا مانع اتحاد مسلمانان شود.

نماینده ولی فقیه در گیلان ایجاد تفرقه را از برنامه‌های (هزار ضربه چاقوی) استکبار برشمرد و افزود: اجتماع علمای شیعه و سنی، خاری به چشم دشمنان اسلام است.

آیت الله فلاحتی، جمهوری اسلامی ایران را اولین و بزرگترین دستاورد اتحاد دنیای جهان اسلام دانست و تصریح کرد: دشمن با استفاده از اختلاف افکنی بین مسلمانان تلاش می‌کند تا اسلام را نابود کند، ولی مسلمانان هوشیارند و با اتحاد و همدلی نقشه‌های دشمن را نقش بر آب می‌کنند.

 


انتهای پیام/م.‌ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.