معاون استاندار آذربایجان شرقی و فرماندار ویژه شهرستان میانه با اشاره به اینکه فولاد میانه یکی از صنایع مهم استان و نگین صنعت آذربایجان به شمار می‌رودگفت: لزوم توسعه شرکت و اتمام فاز سوم را موجب افزایش اشتغال و رونق اقتصاد منطقه خواهدشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،محمدرضا مشایخی معاون استاندار آذربایجان شرقی و فرماندار ویژه شهرستان میانه گفت: رفع مشکل محدودیت در تامین گاز طبیعی و مشکل جانمایی شرکت در تملک اراضی نیازمند توجه ویژه مسئولین کشوری و استانی است.

او ضرورت نظارت و کنترل بر امور شهرداری‌ها به عنوان ویترین شهر بویژه در گلوگاه‌ها و روان سازی و تسهیل امور را مهم برشمرد وگفت:از دیگر واحد‌هایی که نیازمند بازرسی و کنترل مستمر است بانک‌ها و ادارات خدمات رسان و شرکت‌های دولتی است و بین دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها باید همگرایی لازم برقرار شود.

او  نبود ساز و کار مناسب؛ کمبود اعتبار و خلاء قوانین را باعث ایجاد مشکلاتی در مسیر تولید عنوان و بر ضرورت همگرایی دستگاه‌ها در جهت رفع موانع تاکید کرد.

طـرح فـولاد آذربایجــان در سـال ۱۳۶۸ کلنک زنی و در اواخـر سال ۱۳۷۶ عملیات نصب ماشین آلات آن و تولید آزمایشی ایـن مجتمع در هفته دولت سـال ۱۳۷۹ به صورت " راه اندازی سرد" آغاز شد.

این مجتمع دارای سه مجموعه فولادی است که واحد نورد یا تولید مفتول‌های صنعتی و ساختمانی از سال ۱۳۷۹ فعالیت خود را آغاز کرده و عمده تولیدات این واحد انواع میلگرد ۱۰ تا ۳۲ میلی متری است.
در واحد دوم مجتمع فولاد آذربایجان در میانه عملیات احیای مستقیم انجام و سالانه ۸۰۰ هزار تن آهن اسفنجی تولید می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: تولید ، ماشین آلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.