مدیر کل بازرسی استان آذربایجان شرقی با اشاره به ایجاد دفتر حمایت از تولید در سازمان بازرسی کل کشور گفت: در این راستا به شناسایی موانع و چالش‌های اداری بر سر راه واحد‌های تولیدی پرداخته و موانع اداری را رفع می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،علی کرمی مدیر کل بازرسی استان آذربایجان شرقی روز دوشنبه در مجتمع فولاد آذربایجان با بیان اینکه ما وظیفه حمایت از کسانی که فعالیت اقتصادی با اشتغالزایی و درآمدزایی دارند را برعهده داریم گفت:بیش از یک دهه است که سازمان بازرسی حمایت از تولید و ایجاد اشتغال را پیگیر بوده و قوه قضاییه هم از زمانی که اولویت اصلی کشور مسائل اقتصادی بوده و مقام معظم رهبری در نامگذاری سال‌ها به امر رونق اقتصاد؛ تولید و مانع زدایی بها داده اند به حمایت از تولید و ایجاد اشتغال پرداخته است.

اوافزود: بنا به اصل ۱۷۴ قانون اساسی و قانون تشکیل سازمان بازرسی کل کشور تمام دستگاه‌های اجرایی کشور مشمول امر نظارت و بازرسی سازمان بازرسی کل کشور هستند و هر جایی که دولت حتی نیم درصد در آن حضور داشته باشد سازمان بازرسی نیز در آنجا حضور دارد.

او در بازدید و نظارت از این شرکت فولادی با مطلوب خواندن وضعیت شرکت از لحاظ فعالیت؛ مواد اولیه و خروجی محصولات همچنین جلوگیری از آسیب‌ها و چالش‌های زیست محیطی تاکید کرد: این شرکت نباید از لحاظ مسائل زیست محیطی به آسیب تبدیل شود، زیرا در نزدیکی شهر واقع شده است.

مدیر کل بازرسی استان آذربایجان شرقی کمبود فضا برای توسعه این مجموعه تولیدی را مشکل خواند و افزود: باید تملک اراضی همجوار اولویت کاری شرکت باشد که ما هم کمک خواهیم کرد تا بحث توسعه در سریعترین زمان اتفاق بیفتد.

کرمی همچنین تامین گاز مصرفی شرکت فولاد میانه را نیز از عمده مشکلات چنین واحد‌هایی عنوان و جهت رفع این مشکل و سایر موارد اعلام آمادگی کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.