امروز در آخرین روز از هفته دولت حدود ۱۰۰ طرح عمرانی، صنعتی، آموزشی و خدماتی در مناطق مختلف آذربایجان شرقی به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، این طرح‌ها با اعتبار حدود ۷۶میلیارد تومان در ۱۰ شهرستان و بخش آذربایجان شرقی به بهره برداری رسید.

این طرح‌ها شامل، ساختمان دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان اهر با هزینه ۱۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

بر اساس این گزارش، در بخش یامچی نیز ۱۰ طرح عمرانی و خدماتی شامل، پارک کودک روستایی، خیابان شهید حاج قاسم سلیمانی، تملک و زیر سازی وآسفالت خیابان‌ها و معابر داخل شهری با هزینه بیش ار ۱.۵ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

در شهرستان هریس هم پنج طرح برق رسانی شامل اصلاح خطوط، جا به جایی پست هوایی، خطوط ۲۰ کیلوولت و شبکه فشار ضعیف با هزینه سه میلیارد و ۳۷۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

طرح‌های شهرداری بستان آباد نیز با هزینه ۶ میلیارد تومان افتتاح شد.

پارک مسافر رضوان، آسفالت ریزی خیابان‌ها و معابر فرعی داخل شهر، جدول گذاری و اجرای دیوار سنگی و سیل بند از جمله این طرح‌ها است.

ساختمان مقاوم شده، آبرسانی روستایی و ساختمان دهیاری در هوراند با هزینه ۳۰۰ میلیون تومان افتتاح شد.

در شهرستان کلیبر هم ۱۹ طرح عمرانی و خدماتی شامل اصلاح گردنه جاده کلیبر - اهر، همچنین آسفالت راه روستایی، جدول‌گذاری و سنگ‌فرش معابر روستایی، ۱۵ طرح برق‌رسانی و گاز رسانی به ۲روستا با هزینه ۲۷ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

سه طرح عمران شهرداری ممقان هم با هزینه ۱۲ میلیاردتومان افتتاح شد.
این طرح‌ها شامل، آسفالت معابر دسترسی مساکن مهر، احداث پارک خانی گلی و احداث باند اول کمربندی سردار شهید قاسم سلیمانی است.

۳۰ طرح عمرانی در ۲۳ روستای بخش نظرکهریزی هشترود با ۳ میلیارد و ۸۴۳ میلیون تومان هزینه به بهره‌برداری رسید.
این طرح‌ها شامل، ساخت پل، جدول گذاری و دیوار حائل روستایی و آسفالت ریزی معابر است.

در عجب شیر هم ۶ طرح عمرانی خدماتی با هزینه ۸ میلیارد ۳۰۰ میلیون تومان شامل، ساخت دیوار حائل، آسفالت ریزی معابر اصلی روستایی، یک دستگاه خودروی آتش نشانی روستایی وساختمان‌های شهرداری و آتش نشانی شهر جوانقلعه افتتاح شد.

۲ طرح تولیدی و ورزشی با هزینه هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در شهرستان مرند به بهره برداری رسید.

کارگاه تولید صنایع سفالگری روستایی با اشتغال زایی برای ۱۰ نفر و زمین چمن مصنوعی روستایی از جمله این طرح‌ها است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار