مشکلی برای معرفی شهرداران نداریم

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: مشکلی برای معرفی شهرداران نداریم و این موضوع طبق روال در حال انجام است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، فرهادی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه مشکلی برای معرفی شهرداران نداریم گفت: از ۳۱ شهرداری که در استان باید انتخاب شوند ۱۷ شهردار احکامشان امضاء شده و در مرحله معرفی شهرداران توسط شورای اسلامی شهر هستند.

او افزود: دو شهردار امروز پرونده کاریشان تکمیل شده و برای امضاء به دست استاندار رسیده و امروز و فردا احکامشان امضاء خواهد شد.

فرهادی بیان کرد: ۹ شهردار مراحل کار اداریشان طی می شود تا استعلامات لازم گرفته شود و برای سه شهر هم شهردارانی که معرفی شدند فاقد سوابق لازم بودند که مجدداً باید توسط شورای اسلامی شهرشان فرد جدیدی معرفی شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی در مورد تأخیر به وجود آمده برای معرفی رسمی شهرداران و بلاتکلیف ماندن شهر گفت: این موضوع مسئله خاصی نیست و طبق روال عادی اداری کار انتخاب شهرداران در حال انجام است.

گفتنی است اولین جلسه شورا‌های اسلامی شهر ۱۴ مرداد ماه برگزار شده و شورا‌ها می‌بایست ظرف مدت یک ماه پس از اولین جلسه شهرداران را معرفی می‌کردند، اما هنوز شهرداران ۱۴ شهر استان معرفی نشده اند.

انتهای پیام/ س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.