فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت : باند تهیه و توزیع دارو‌های قاچاق در شهر زاهدان شناسایی و منهدم شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سردار طاهری  فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از انهدام باند تهیه و توزیع داروی قاچاق و دستگیری ۳ قاچاقچی در عملیات انتظامی ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان در شهر زاهدان خبر داد.

سردار احمد طاهری گفت: با انجام اقدامات اطلاعاتی مشخص شد، افراد سودجو محموله سنگینی از دارو را از یکی از استان‌ها تهیه و به صورت غیر قانونی و غیر مجاز در حال انتقال آن با یک دستگاه کامیون به مرکز شهر زاهدان می‌باشند که قصد دارد آن را از طریق مرز به یکی از کشور‌های همجوار قاچاق کنند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان، عنوان کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با هماهنگی قضائی به محل تردد و توقف کامیون در یکی از مناطق شهر زاهدان اعزام و موفق شدند ضمن توقیف و بازرسی از آن ۲ میلیون و ۳۰۳ هزار و ۲۵۰ عدد انواع قرص، ۴۱ هزار و ۶۵۰ عدد آمپول، ۳۸۰ عدد پماد، یک هزار و ۶۵۲ عدد انسولین، ۳۰۰ عدد قطره و ۲ هزار و ۴۰ عدد کرم، مجموعا ۲ میلیون و ۳۴۹ هزار و ۲۷۲ قلم دارو که فاقد هر گونه مجوز قانونی بوده کشف شد.

سردار طاهری با بیان اینکه ارزش ریالی این محموله برابر اعلام کارشناسان ۲۵ میلیارد ریال برآورده شده است، افزود: در این رابطه ضمن شناسایی اعضای این باند، ۳ قاچاقچی دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار