مدیر توزیع برق دهگلان گفت: پروژه برق رسانی به تعاونی مسکن ۱۵۰ واحدی مسکن مهر این شهرستان با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال اجرا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، آقامحمدی مدیر توزیع برق دهگلان اظهار کرد: همزمان با تکمیل و احداث طرح‌های ملی نظیر مسکن مهر و رشد تصاعدی جمعیت، تامین زیرساخت برق یکی از اولویت‌های جدی است.

او افزود: احداث خطوط تغذیه از پست ۶۳/۲۰ و افزایش ظرفیت پست‌ها از مهمترین اقدامات صورت گرفته در راستای برق رسانی به این پروژه هاست.

 آقامحمدی ادامه داد: از یکماه اخیر عملیات برق رسانی به این پروژه آغاز شده است و همزمان با تحویل واحد‌ها امکان بهره برداری از آن توسط مالکان نیز میسرمیگردد و پس از فراهم شدن بستر‌های شبکه‌ای ظرف مدت۲۴ساعت نصب خواهد شد.

او با بیان اینکه هر واحد مسکونی مهر اگر قابلیت واگذاری داشته باشد انشعاب به سرعت برقرار خواهدشد گفت: در این منطقه تاکنون ۱۲ هزار و ۴۰۰ متر شبکه فشار متوسط و یک دستگاه پست ۲۰۰ kva برای انتقال شبکه برق و تغذیه برق مشترکان فوق نصب شده و کار تامین برق به اتمام رسیده است؛ همچنین متناسب با پیشرفت کار واحد‌های ساختمانی مسکن مهر، کار نیرو رسانی این مناطق نیز همزمان انجام و برای تامین برق روشنایی معابراین طرح نیز۶۶۵ متر شبکه زمینی و هوایی دایرشده است.

مدیر توزیع برق دهگلان یادآور شد: مورد انتظار است مشترکین نیز با رعایت هرچه بیشتر اصول مدیریت مصرف برق، ضمن جلوگیری از هدر رفت انرژی، شرکت توزیع برق را در ارائه خدمات بهتر یاری فرمائید.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.