جلسه کمیته تسهیلات با موضوع حقوق مسافر و تکریم ارباب رجوع در فرودگاه بین المللی شهدای زاهدان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، در  جلسه ای  که با حضور نماینده دادستان در حقوق عامه برگزار شد علی جزینی زاده مدیرکل فرودگاه‌های استان به تشریح ابعاد حقوق مسافر و اهمیت تکریم ارباب رجوع پرداخت.

مدیرکل فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان گفت :تمامی کارکنان و دست اندرکاران امور مسافر موظف هستند ضمن پاسخگویی به نیاز‌های ارباب رجوع، رعایت حقوق مسافرین را سرلوحه‌ی کار خود قرار دهند.

وی همچنین در ادامه بیان کرد؛ لزوم رعایت دستورالعمل های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ظرفیت ۶۰ درصدی مسافر مطابق با بخشنامه سازمان هواپیمایی کشوری و ستاد ملی کرونا را به نمایندگان شرکت‌های هواپیمایی در استان تاکید کرد.

جزینی زاده در ادامه موضوعات و مسایل فرودگاه را مورد بررسی و پیگیری رفع مشکلات را در دستور کار معاونین اداره کل فرودگاه‌های استان قرار داد.

در پایان احمد زاده نماینده دادستانی زاهدان از تلاش‌های شبانه روزی مجموعه فرودگاه زاهدان در خدمت رسانی به مردم و همچنین اجرای پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله گذرای اجتماعی تقدیر و تشکر کرد.

گفتنی است:در  جلسه با حضور نماینده دادستان زاهدان، مدیرکل فرودگاه‌های استان، معاونین، روسای ادارات، فرماندهان پلیس و یگان حفاظت هواپیمایی فرودگاه، روسای ایستگاه‌های هواپیمایی در زاهدان، نماینده اداره گذرنامه، رئیس سوختگیری هواپیمایی، نماینده اورژانس، روسای شرکت‌های تاکسی فرودگاه، غرفه داران و شرکت‌های بهره بردار در فرودگاه برگزار شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار