مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: در راستای حفظ کرامت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان درقالب تفاهم نامه با سازمان بهزیستی و کمیته امداد حضرت امام (ره) همواره به این امر توجه داشته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  منبتی مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان با بیان این مطلب به مناسبت روز اسکان معلولان و سالمندان گفت: در همین راستا بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان درقالب تفاهم نامه با سازمان بهزیستی و کمیته امداد حضرت امام (ره) همواره به این امر توجه داشته است.

 منبتی افزود: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای کاهش دغدغه خانوار‌های دارای دو عضو معلول یا بیشتر، برای احداث ۵۳۹ واحد مسکونی سهمیه ساخت پیش بینی کرده است که از این تعداد تا کنون ۴۵۳ واحد مسکونی خاتمه یافته یا در مراحل پایانی است.

 وی افزود: در مجموع مبلغ ۳۵۷ هزار و ۲۰۰ میلیون ریال تسهیلات بلاعوض در این برنامه در نظر گرفته شده است.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گفت: برای اینکه مشکلات جامعه معلولین استان کاسته شود در تفاهم نامه‌ دیگری با سازمان بهزیستی، ۱۴۰ واحد سهمیه ساخت با مجموع تسهیلات و کمک بلاعوض ۱۰۵ هزار میلیون ریال در نظر گرفته شده است که تا کنون ۵۴ واحد آن به پایان رسیده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار