نشست کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر زاهدان با موضوع بررسی و رسیدگی به مشکلات و معضلات پایانه مسافربری انقلاب زاهدان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، پس از بازدید اعضای کمیسیون از پایانه مسافربری انقلاب و به درخواست مسئولین مربوطه در شهرداری زاهدان نشست برگزار شد تا مشکلات و معضلات این پایانه شناسایی، مورد بررسی و تاحد امکان مرتفع گردد.

 محمدرضا کوچکزائی، نائب رئیس کمیسیون با تاکید بر ساماندهی وضع موجود گفت: با توجه به پایین بودن ارقام واگذاری غرفه‌ها در پایانه و همچنین با توجه به هزینه‌های مختلف سازمان مربوطه در شهرداری در زمینه‌های تنظیف، نگهداری، انتظامات و... باید ترتیبی اتخاذ شود تا هرچه سریعتر آنالیز‌ها بروز و قیمت‌ها بروزرسانی شود و هزینه‌های شارژ ماهانه غرفه‌ها نیز محاسبه گردد.

 کوچکزائی ادامه داد: با توجه به وسعت، گستردگی و حجم امکانات مورد بهره برداری در محل پایانه انقلاب، موضوع زیان آور بودن سازمان مربوطه در شهرداری قابل توجیه نیست و سازمان مربوطه میبایستی تا حد امکان و به قید فوریت با تجهیز پایانه به امکانات کم مصرف و برطرف کردن سایر مشکلات تا حدی در هزینه‌ها صرفه جویی کند.

 درانی، سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر با اعلام آمادگی برای حل مشکلات پایانه اظهار داشت: حل مشکلات این پایانه نیاز به همکاری بخش‌های مختلف شهرداری از جمله سازمان فناوری اطلاعات شهرداری و اداره حقوقی دارد؛ و مزایده‌های مربوطه جهت حل مشکلات بزودی برگزار شده تا در اسرع وقت مشکلات مرتفع گردد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار