نخستین المپیاد آزاد مهارت در رشته طلا و جواهر با حضور نمایندگانی از ۲۷ استان کشور، به میزبانی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان در زاهدان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، خداداد اولیائی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان  در حاشیه مراسم افتتاح  المپیاد گفت: مرحله کشوری نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت رشته جواهرسازی برای اولین بار با رقابت ۳۱ استان و با حضور داوران ممتاز کشوری و اتحادیه طلا و جواهر سیستان و بلوچستان از امروز دوشنبه تا ۲۸مهرماه در زاهدان آغاز بکار کرد.

خداداد اولیائی با بیان اینکه شرکت کنندگان از ۲۵ مهرماه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی وارد سایت مسابقات شدند، گفت: ۶ کارشناس از سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، سه داور با تجربه داوری در مسابقات بین المللی کازان روسیه، یک کارشناس مسوول و سه نفر ناظر در این مسابقات حضور دارند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان بیان کرد: برگزیدگان این مسابقات به مرحله مسابقات جهانی در کشور چین اعزام می‌شوند.

وی ادامه داد: همزمان با این المپیاد نمایشگاهی از دستاورد‌های طلا و جواهر سیستان و بلوچستان برای عموم مردم به نمایش گذاشته شده است.

اولیائی گفت: همچنین در حاشیه این مسابقات نمایشگاهی از صنایع غذایی و دستاورد‌های مهارتی و صنایع دستی استان و موسیقی محلی نیز در حال برگزاری است.

وی افزود: در حاشیه  مسابقه ورکشاپ‌های کارآفرینی برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: مسابقات از ساعت هشت صبح تا ۱۲:۴۵ دقیقه و عصر‌ها از ساعت ۱۴ تا ۱۷:۱۵ دقیقه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار