پنجمین المپیاد ورزشی زندانیان زندان زاهدان برای تقدیر از مددجویان برگزیده با حضور جمعی از مسوولان و ورزشکاران سیستان و بلوچستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،پنجمین المپیاد ورزشی زندانیان زندان زاهدان پس از رقابت بیش‌از ۹۵۰ مددجو در ۲۴ رشته ورزشی و مشخص شدن نفرات و تیم‌های برتر به ایستگاه پایانی رسید.

در آیین اختتامیه پنجمین المپیاد ورزشی زندانیان زاهدان که با حضور مسعود معاذالهی جانشین دادستان، محمد حسین خسروی سرپرست اداره‌کل زندان‌های سیستان و بلوچستان، مهدی جلیل فر دادیار ناظر بر زندان، مصطفی میرحسینی مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان استان، سید مسعود طباطبایی مدیرعامل بنیاد تعاون استان، عباس شیبک قهرمان ووشوی کشور و عضو شورای شهر زاهدان، سید رضا موسوی نایب رییس هیات ورزش‌های باستانی استان، عبدالغفور نارویی رییس هیات بدنسازی استان و مرتضی پیری سرپرست زندان زاهدان برگزار شد.

در آیین اختتامیه رمضانعلی نورا هنرمند سیستان و بلوچستان و صاحب چندین رکورد گینس به اجرای برنامه پرداخت و پخش کلیپ‌های ورزشی و عملکردی، حرکات فردی نمایشی و اجرای گروه باستانی زندان از مهمترین برنامه‌های این آیین اختتامیه بود که در پایان آن با اعطای لوح، کارت هدیه و جوایز دیگر از نفرات برتر تمامی رشته‌ها تقدیر شد.

انتهای پیام/گ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.