سرپرست ناحیه هفت دادسرای عمومی خراسان رضوی گفت: ۷ هکتار از اراضی زراعی، باغی ، حریم و بستر رودخانه در ارتفاعات جنوب مشهد آزاد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، بهشتی توندری سرپرست ناحیه هفت دادسرای عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی و رئیس دبیرخانه شورای حفظ حقوق بیت المال در امور اراضی و منابع طبیعی خراسان رضوی گفت: با توجه به اعمال تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها و ماده دو قانون توزیع عادلانه آب،  ۲۲ قطعه اراضی دیوار کشی و ویلا سازی شده در چندین نقطه به مساحت تقریبی ۶ هکتار از اراضی زراعی که دستخوش تغییر و تبدیل کاربری قرار گرفته بود، رفع تصرف و قلع و قمع شد.

وی افزود:   عملیات مشترک  با حضور دستگاه‌های متولی و دست اندرکار امر از جمله مدیریت پروژه ارتفاعات جنوب شهرداری مشهد، آستان قدس رضوی، اوقاف و امور خیریه، آب منطقه ای، راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی، منابع طبیعی و آبخیزداری و نیروی انتظامی صورت پذیرفت.

سرپرست ناحیه هفت دادسرای عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی ادامه داد: ۵ مورد رفع تصرف از حریم و بستر رودخانه، ۳ استخر غیرمجاز، قلع و قمع و ۶ حلقه چاه غیرمجاز بسته شد.

بهشتی بیان کرد:موضوع شناسایی و برخورد با متخلفین و متصرفین و رفع تصرفات و تعرضات با توجه به دستورات دادستان محترم مرکز استان خراسان رضوی و دبیر شورای حفظ حقوق بیت المال در امور اراضی و منابع طبیعی خراسان رضوی همواره در دستور کار جدی و فوری این دبیرخانه قرار خواهد داشت.

انتهای پیام//ف. غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۸ ۲۶ مهر ۱۴۰۰
بدون ماسک و دستکش با این کلوچه ها چه میکنن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۰ ۲۶ مهر ۱۴۰۰
فیلم نیست صوتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۸ ۲۶ مهر ۱۴۰۰
فیلم هیچی نشون نمیده چرو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۵ ۲۶ مهر ۱۴۰۰
بانوی کلوچه پز دختر خوشگله خرس گندم افرین صد افرین دختر خوب نازنین فرشته روی زمین