هفته دهم رقابت‌های لیگ یک فوتبال فرانسه با انجام ۴ دیدار همزمان پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته دهم رقابت‌های لیگ یک فوتبال فرانسه (لوشامپیونه) با برگزاری ۴ دیدار همزمان پیگیری شد.

متز صفر - رن ۳

گل‌های این بازی را لابرده، سلیماناک و تریر به ترتیب در دقایق ۲۴، ۳۷ و ۴۵ برای تیم رن به ثمر رساندند. تیم فوتبال رن با پیروزی در این بازی ۱۵ امتیازی شد و در جایگاه ششم جدول قرار گرفت. تیم متز نیز با ۶ امتیاز در رده هجدهم جدول لوشامپیونه باقی ماند.

استراسبورگ ۵ - سنت اتین یک

گل‌های این بازی را ماکسیم مارچندلی، یوسف (گل به خودی)، کوین گامیرو، آخورکه و دیالو در دقایق ۲۶، ۶۹، ۷۳ ، ۸۵ و ۳۸ برای تیم استراسبورگ و وهبی خضری در دقیقه ۵۰ برای سنت اتین به ثمر رساندند.

تیم فوتبال استراسبورگ با شکست سنگین حریف خود با ۱۴ امتیاز در جایگاه هشتم جدول باقی ماند. تیم سنت اتین نیز با ۴ امتیاز در قعر جدول لیگ فرانسه است.

بوردو یک- نانت یک

گل‌های این بازی را اوی جو هوانگ در دقیقه ۶۲ برای تیم بوردو و پدرو چیریولا در دقیقه ۷۵ برای تیم نانت به ثمر رساندند. تیم‌های فوتبال بوردو و نانت با کسب یک امتیاز این مسابقه به ترتیب با ۸ و ۱۴ امتیاز در رتبه‌های هفدهم و نهم جدول قرار گرفتند.

برس یک- رنس یک

گل‌های این بازی را فانس در دقیقه ۶۱ برای تیم رنس و فرانک هونورات در دقیقه ۷۴ برای تیم برس به ثمر رساندند. تیم‌های فوتبال برس و رنس با تساوی در این بازی و با ۵ و ۱۱ امتیاز در رتبه‌های نوزدهم و چهاردهم جدول قرار گرفتند.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار