مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) تربت جام گفت: ۴۲۷میلیون تومان اعتبار برای تعمیر، ساخت و تکمیل مسکن مددجویی در شش ماهه اول امسال به مددجویان تحت پوش امداد امام خمینی (ره) تربت جام پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، قاسم دهقانی مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) تربت جام گفت: در شش ماهه اول امسال تعداد ٢٩ مورد تعمیرات مسکن به ارزش ٩۵ میلیون تومان، تعداد ١۴ مورد ساخت و مقاوم سازی به ارزش ٢۴٢ میلیون تومان و تعداد ١۶ مورد تکمیل مسکن نیمه تمام به ارزش ٩٠ میلیون و در مجموع ۴۷۲ میلیون تومان برای مددجویان تحت حمایت پرداخت شده است.

او افزود: تامین مسکن بویژه برای اقشار آسیب‌پذیر و محرومان تحت حمایت کمیته امداد از اهمیت بالایی برخوردار است که به رفاه حال بیشتر آنان، جلوگیری از افزایش محرومیت، مقابله با آسیب‌های اجتماعی و آبادانی روستا‌ها کمک می‌کند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) تربت جام ادامه داد: ساخت مسکن و ارائه آن به افراد کم درآمد و محروم سبب کاهش مهاجرت‌ها به شهر‌ها و در نتیجه کاهش حاشیه نشینی می‌شود که بی شک موضوعی مهم و اثربخش در مسیر پیشرفت کشور است.

دهقانی بیان کرد: کمیته امداد در کنار تمام فعالیت‌هایی که در مورد توانمندسازی خانواده‌های نیازمند و رفع فقر و مسائل فرهنگی دارد در زمینه ساخت، تعمیر و تکمیل مسکن محرومین نقش آفرینی می‌کند.

انتهای پیام//س. ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.