مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری گفت: هم‌اکنون ۴۴ هزار خانوار در استان زیرپوشش کمیته امداد امام قرار دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، جاسم محمدی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری در همایش خدمت کریمانه در شهرکرد اظهار داشت: در ۶ ماهه نخست امسال خیرین استان بیش از ۶۵۰ میلیارد ریال برای کمک به نیازمندان و جامعه هدف کمیته امداد اهدا کردند.

او افزود: هم‌اکنون ۱۸ اداره و ۱۰۰ مرکز نیکوکاری در استان آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی خیران و نیکوکاران است و همچنین به توجه به شرایط کرونایی کد دستوری #۱۴* و #۰۳۸*۸۸۷۷* و شماره حساب ۰۴۱۲_۵۰۰۳_۹۹۷۹_۶۰۳۷ برای پرداخت غیرحضوری کمک‌های مردم نیکوکاران در نظر گرفته شده است.


بیشتر بخوانید


محمدی با اشاره به اینکه هم‌اکنون ۴۴ هزار خانوار در استان زیرپوشش کمیته امداد امام قرار دارند، گفت: تامین کمک هزینه تحصیل، ازدواج، مسکن، اشتغال از مهمترین برنامه‌های این نهاد برای خانواده‌های زیرپوشش است.

او ادامه داد: در این همایش ۵۳واحد مسکونی با اولویت واگذاری به ایتام افتتاح و کلنگ‌زنی ۵۰ واحد مسکونی جدید نیز در استان آغاز شد.

محمدی با اشاره به اینکه تا پایان سال آینده در استان بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ مسکن در قالب تفاهم‌نامه بسیج سازندگی و کمیته امداد برای مددجویان احداث می‌شود، گفت: اولویت تامین مسکن برای ایتام و همچنین مددجویان در مناطق محروم استان است.

او به توزیع یکهزار و ۵۰ بسته نوشت افزار بین دانش‌آموز استان اشاره کرد و افزود: در استان ۶ هزار دانش‌آموز و یکهزار و ۶۵ دانشجو وطلبه زیرپوشش کمیته امداد قرار دارند و از خدمات پرداخت کمک هزینه‌های تحصیلی و شهریه ویژه دانشجویان بهره‌مند هستند.

محمدی اضافه کرد: ۱۰ درصد جمعیت چهارمحال و بختیاری زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار