ملی پوش وزن ۸۰ کیلوگرم بوکس کشورمان درباره آخرین وضعیت خود برای شرکت در مسابقات جهانی صربستان توضیحاتی را بیان کرد.

میثم قشلاقی ملی پوش وزن دسته ۸۰ کیلوگرم بوکس کشورمان در گفت وگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مسابقات جهانی صربستان اظهار داشت: بعد از مسابقات المپیک مهم‌ترین تورنمنت بین‌المللی رقابت‌های جهانی است و بازی‌ها در بالاترین سطح ممکن برگزار خواهد شد. همه کشور‌ها با آمادگی بسیار خوبی به این رقابت‌ها می‌آیند. ما هم در این مدت تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم و امیدوارم بتوانیم بهترین نتیجه ممکن را به دست آوریم. از حریفان قدرتمند وزن خودم می‌توانم به بوکسور کوبا اشاره کنم که در مسابقات المپیک مقام قهرمانی را به دست آورد. همچنین بوکسور‌های انگلیس، روسیه و قزاقستان هم جزو مدعیان قهرمانی این وزن هستند.

ملی پوش وزن دسته ۸۰ کیلوگرم بوکس کشورمان درباره اینکه در مسابقات جهانی چه مقامی را می‌تواند به دست آورد بیان داشت: من در رقابت‌های جهانی از انگیزه بسیار بالایی برخوردار هستم و تمام تلاش خودم را به کار خواهم گرفت تا به مدال خوش رنگ طلا دست پیدا کنم. همچنین سایر بوکسور‌های کشورمان هم با تمام وجودشان در حال تمرین کردن هستند تا در رقابت‌های جهانی پرچم ایران را بالا برده و با دست پر به ایران برگردیم.

قشلاقی درباره مشکلات تیم ملی بوکس از جمله نبود دکتر فیزیوتراپ در مسابقات جهانی نیز گفت:آکادمی ملی المپیک دکتر فیزیوتراپ دارد و ورزشکاران ما زیر نظر او کار می‌کنند، اما برای مسابقات جهانی صربستان ما دکتر فیزیوتراپ نداریم و این کار ما را در آن بازی‌ها بسیار سخت خواهد کرد. به هر حال چاراه‌ای نیست و باید بدون فیزیوتراپ به مسابقات جهانی اعزام شویم. حالا باید ببینیم فدراسیوون در آینده چه تصمیمی برای این موضوع می‌گیرد. در هر صورت ما به این موضوع توجه نمی‌کنیم و با تمام وجود به مسابقات می‌رویم. همچنین امیدوارم با کسب مقام قهرمانی به کشور برگردیم.


بیشتر بخوانید


ملی پوش دسته ۸۰ کیلوگرم بوکس کشورمان درباره جوانگرایی که در تیم ملی بوکس به وجود آمده است عنوان کرد: کادر فنی تیم ملی برای حضور در مسابقات جهانی پوست اندازی بسیار خوبی را انجام داده است و تیم ملی تا حدود بسیار زیادی جوان شده است. بزرگترین بوکسور ما در اردوی تیم ملی متولد ۱۳۷۲ است و سایر ورزشکاران متولد ۱۳۷۳ به بعد هستند. به غیر از شاهین موسوی، مسلم مقصودی و سجاد محمدپور بقیه بوکسور‌ها جوان هستند و برای اولین بار در مسابقات جهانی شرکت می‌کنند.

قشلاقی درباره پیش بینی خود از عملکرد تیم ملی بوکس در مسابقات جهانی ۲۰۲۱ صربستان گفت: ما خیلی امیدوار هستیم که در مسابقات جهانی بهترین نتیجه را کسب کنیم. ما تمام تلاش خودمان را انجام خواهیم داد تا در آن بازی‌ها بهترین عملکرد را داشته باشیم. من به شخصه چند سال است که به صورت فشرده تمرین می‌کنم و در این مدت موفق شدم در کنار سایر بوکسورهایمان اردو‌های خوبی را پشت سر بگذاریم. بوکسور‌های ما نسبت به دیگر کشور‌ها هیچ چیزی کم ندارند، بلکه از ان‌ها خیلی بهتر هستند.

ملی پوش بوکس کشورمان تصریح کرد: من در مسابقات آسیایی دوره قبل موفق شدم قهرمان جهان را شکست دهم و بعد از آن رقابت‌ها انگیزه من چند برابر شد که می‌توانم در مسابقات جهانی هم به مقام قهرمانی دست پیدا کنم. همچنین بقیه بوکسور‌های کشورمان از انگیزه بالایی برای کسب مدال طلا برخوردار هستند و امیدوارم با کسب مقام قهرمانی بتوانیم دل عزیز مردم کشورمان را شاد کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار