کنفدراسیون بوکس آسیا امروز در گزارشی از عملکرد تیم‌های نوجوانان و جوانان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا تمجید کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان بوکس کشورمان چندی پیش در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کرده و در آنجا موفق شدند عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش بگذارند. به طوری که هیربد اسلامی بوکسور نوجوان کشورمان در فینال برابر حریف ازبکستانی خود به پیروزی رسید و مدال طلای این رقابت‌ها بر گردن آویخت. کنفدراسیون بوکس آسیا امروز در تازه‌ترین مطلب خود گزارشی از عملکرد تیم‌های نوجوانان و جوانان ایران نوشت و در آنجا به تمجید از ملی پوشان کشورمان پرداخت.

در این گزارش آمده است: ایران اولین مدال طلای خود را در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا در سال ۲۰۱۷ کسب کرده بود و امسال دوباره در امارات به این مهم رسید. ایران در تمام مسابقات آسیایی قبلی نیز مدال کسب کرده بود، اما از سال ۲۰۱۷ هیچ مدال طلایی در مجموعه آن‌ها وجود نداشت.

این سایت ادامه داد: حسین ثوری رئیس فدراسیون بوکس با وجود شرایط سخت شیوع ویروس کرونا که کشور را تحت تاثیر قرار داده است، اردو‌های آماده سازی خوبی را برای بوکسور‌های بزرگسال، جوانان و نوجوانان خود برگزار کرد.


بیشتر بخوانید


کنفدراسیون بوکس آسیا در ادامه تمجید از تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان کشور نوشت: ایران ۱۵ بوکسور را به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام کرد که در رده سنی نوجوانان ۶ بوکسور و در رده سنی جوانان ۹ نفر اعزام شدند که در مجموع ۱۰ مدال از جمله یک طلا، ۲ نقره و ۷ برنز کسب کردند. استعداد‌های نوجوان آن‌ها در مسابقات قهرمانی بوکس آسیا ASBC یک مدال طلا و ۲ برنز کسب کردند. ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا یکی از غیرمنتظره‌ترین نتایج را در رده سنی نوجوانان کسب کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار