صفری از مشارکت ۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومانی مردم استان زنجان در پرداخت صدقه به محرومین و نیازمندان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، صفری مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: مردم نیکوکار استان زنجان از ابتدای امسال تاکنون ۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان صدقه پرداخت کرده اند که نسبت به مدت مشابه پارسال صدقات جمع‌آوری شده در استان زنجان ۶۰ درصد افزایش‌یافته است.


او بااشاره به اینکه صدقات جمع‌آوری‌شده در بخش‌های مختلف به خانواده‌های تحت حمایت هزینه می‌شود، افزود: پرداخت کمک‌هزینه جهیزیه، آموزش و امور فرهنگی، کمک به تأمین و تعمیر منازل مسکونی مددجویان و ایجاد اشتغال و کمک به هزینه‌های درمانی از دیگر راه‌های هزینه کرد صدقات است.


مدیرکل کمیته امداد زنجان از جمع‌آوری و توزیع بیش از ۶ میلیارد و ۴۲۰ میلیون تومان کمک‌های مردمی در شور عاطفه‌ها خبر داد و ادامه داد: با مشارکت حامیان، خیران و نیکوکاران باهم افزایی کمیته امداد استان زنجان هزار دستگاه ۷۳۶ تبلت تهیه و در بین دانش آموزان نیازمند فاقد امکانات آموزش غیرحضوری توزیع‌شده است.


صفری افزود: تلفن نیکوکاری ۳۳۱۱۶، تلفن گویای ۰۹۶۸۸۷۷، نصب نرم‌افزار‌های کاربردی سکه و سنا، ارسال عدد ۱ به سامانه پیامکی ۸۸۷۷، پرداخت از طریق دستگاه‌های کارت‌خوان یا خودپرداز، واردکردن کد #۰۲۴*۸۸۷۷* در تلفن همراه و یا با ورود به سایت emdad.ir روش‌هایی آسان برای پرداخت صدقات توسط نیکوکاران برای کمک به نیازمندان است.

 


 انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.