صفری گفت:در۶ماه نخست امسال بیش از۱۸۰میلیون تومان از طریق هلال احمر استان زنجان درقالب پرداخت هزینه‌های درمانی به جامعه هدف کمیته امداد مساعدت شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، صفری مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: ارائه خدمات درمانی و بهداشتی در قالب پرداخت هزینه‌های درمانی، ارتقاء شاخص‌های بهداشتی و سلامت جامعه هدف، غربالگری سلامت و بیمه مکمل از سرفصل‌های مهم خدمتی کمیته امداد بوده که بر اساس نیاز مددجویان تحت حمایت در این بخش به آن ها عرضه می‌شود.


او بااشاره به اینکه منابع مورد نیاز برای خدمت رسانی به خانواده‌های تحت حمایت در قالب خدمات درمانی از محل منابع و اعتبارات این نهاد و هم افزایی آن با منابع مردمی تأمین می‌شود، افزود: بهره گیری از ظرفیت‌های مردمی و دستگاه‌های اجرایی در حوزه خدمت رسانی به خانواده‌های تحت حمایت از اولویت‌های کمیته امداد بوده و برهمین اساس تلاش می‌کنیم با شناسایی ظرفیت‌های موجود دستگاه‌های مختلف و برقراری تعاملات اثربخش هم افزایی لازم برای ارائه خدمات درمانی موثر و مکفی به جامعه هدف این نهاد از این طریق انجام شود.


صفری ادامه داد: با تعاملات صورت گرفته در ۶ ماه نخست امسال بیش از ۱۸۰ میلیون تومان از طریق جمعیت هلال احمر استان زنجان در قالب پرداخت هزینه‌های درمانی به جامعه هدف کمیته امداد مساعدت شده است.


او با قدردانی از مشارکت مؤثر و مسئولانه جمعیت هلال احمر استان در تأمین هزینه‌های درمانی مورد نیاز خانواده‌های تحت حمایت این نهاد، گفت: خیرین می‌توانند با تقبل بخشی از هزینه‌های درمانی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان به ویژه سالمندان، بیماران خاص، صعب العلاج و زمین گیر نقش آفرینی مؤثری در ارتقاء خدمات بهداشتی و درمانی به جامعه هدف این نهاد ایفا کنند.


صفری ادامه داد: خیرین می‌توانند از طریق تلفن نیکوکاری ۳۳۱۱۶، کد دستوری #۰۲۴* ۸۸۷۷*، شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۲۰ و یا مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در استان زنجان در این کار خداپسندانه و ارزشمند مشارکت کنند.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.