مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: از آغاز پویش ملی اطعام و احسان حسینی تاکنون بیش از ۱۳ میلیارد و ۷۶۰ میلیون تومان کمک‌های مردمی شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، صفری مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با قدردانی از مشارکت فعال مردم در پویش اطعام و احسان حسینی افزود: از ابتدای این پویش، در استان زنجان با مشارکت کمیته امداد و مراکز نیکوکاری، ۲۱۲ هزار و ۵۰۰ پرس غذای گرم با رعایت دستورالعمل های بهداشتی طبخ و با حفظ عزت نفس و کرامت مددجویان، در بین خانواده‌های نیازمند توزیع شده است.


او با اشاره به اینکه این پویش در ۲ بخش طبخ و توزیع غذای گرم و اهدای بسته‌های بهداشتی و معیشتی همچنان ادامه دارد، گفت: در هر۲ بخش تاکید بر رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی است و البته در طرح اطعام حسینی، نظارت بر همه مراحل از پخت غذا تا بسته بندی و توزیع آن، با حوزه بهداشت و درمان انجام می‌شود.


مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان و مراکز نیکوکاری وابسته به این نهاد، آماده است تا ایام پایان ماه صفر، نذورات مردم عزادار استان زنجان را برای محرومان دریافت و در کمترین زمان به سفره ایتام و نیازمندان برساند.


صفری به مشارکت مردم خیر در این پویش اشاره کرد و افزود: خیران نیک اندیش می‌توانند به روش‌های ساده با شماره گیری کد مهربانی #۰۲۴*۸۸۷۷* از طریق تلفن همراه یا برقراری تماس با تلفن گویای ۳۳۱۱۶ به صورت غیرحضوری یا مراجعه به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سطح استان زنجان، نذور خود را در قالب طرح اطعام و احسان حسینی پرداخت کرده و در  این طرح خیرخواهانه مشارکت کنند.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.