بدوی گفت: در انبار‌های بندر امام حدود یک میلیون و ۱۰۰ هزار تن نهاده دامی ماند کنجالهریا، سویا و ذرت وجود دارد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حمید بدوی مدیرکل پشتیبانی امور دام خوزستان گفت: وضعیت پهلوگیری کشتی‌ها، ترخیص و حمل نهاده‌های دامی، نسبت به ماه‌های گذشته بهتر شده و در حال حاضر نیز میزان حمل و نقل نهاده‌های دامی نسبت به فصل تابستان افزایش دو برابری داشته است.

او با بیان اینکه در انبار‌های بندر امام حدود یک میلیون و ۱۰۰ هزار تن نهاده دامی وجود دارد، افزود: حدود ۷۰ درصد از آن کنجاله سویا و مابقی ذرت و جو هستند و عملیات ترخیص و حمل آن‌ها به صورت همزمان در حال انجام است.

بدوی بیان داشت: وضعیت نهاده‌های دامی پایدار است و مشکلی از بابت تامین نهاده وجود ندارد و حدود ۹۰۰ هزار تن نهاده دامی شامل کنجاله سویا، جو و ذرت نیز در صف تخلیه و پهلوگیری در لنگرگاه هستند و این میزان نهاده دامی، مربوط به شرکت پشتیبانی امور دام است و شرکت‌های خصوصی نیز نهاده‌های خود را به صورت جداگانه تامین می‌کنند.

مدیرکل پشتیبانی امور دام خوزستان تصریح کرد: در هفته گذشته، سهمیه‌ای به میزان ۵۰ تن به استان خوزستان و چند استان دیگر تخصیص یافت که بلافاصله توزیع آن انجام شد. برای آینده نیز منتظر تخصیص سهمیه برای استان هستیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.