عضو شورای شهر تهران گفت: به دلیل مشکلات انباشته شده محله شمیران نو، ساکنان این منطقه به مناطق دیگر مهاجرت کرده اند.

به گزارش خبرنگارحوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، ناصر امانی عضو شورای شهر تهران در شانزدهمین جلسه علنی شورا در تذکر پیش از دستور خود اظهار کرد: مهمترین بند شورا گزارش مشکلات فرهنگی، اجتماعی، آموزشی و آسیب‌های اجتماعی است.

وی با بیان اینکه ما شورای شهر هستیم نه شورای شهرداری،  ادامه داد: لازم است مصوبات شورای شهر به مرحله اجرا برسد. من طی گردشی که در محله ها داشتم متوجه کوچه‌ای به نام «هیچم» شدم؛ آیا شما اسم این کوچه را شنیده اید؟ این کوچه در محله قدیمی شمیران نو وجود دارد، مردمی که صدایشان شنیده نمی‌شود.

عضو شورای شهر تهران یادآور شد: محله‌ای اصیل و شریف که مهد دلاوران دفاع مقدس و سرداران است، اما در حال حاضر به دلیل مشکلات انباشته شده شان، ساکنان این منطقه به مناطق دیگر مهاجرت کرده اند.

وی افزود: ٥٠ سال است که مشکل ثبت و سند املاک مسکونی مردم این منطقه حل نشده است. بن‌بست بودن محله باعث ترافیک سنگین و قفل شدن دو خیابان اصلی در ساعات بعدازظهر می‌شود. هجوم وانت‌های سیار و حتی متوقف شده چند ماهه در کنار این خیابان و خیابان اصلی این محله یکی دیگر از معضلات مردم است.

امانی بیان کرد: از فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران و رئیس بنیاد مستضعفان جناب آقای مهندس فتاح استدعا دارم اگر فعلا به هر دلیلی امکان توافق و واگذاری پادگان ضلع شمالی محله را به شهرداری ندارند، حداقل دیوار احداث شده اخیر را در اختیار مردم بگذارند تا به شکل موقت مشکل تردد مردم مرتفع شود.

وی تاکید کرد: خواهشا صدای مردم فراموش شده و محروم منطقه شمیران را بشنوید، بسیج شوید و دردی از درد‌های انباشته پنج دهه گذشته مردم آنجا مداوا کنید.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: شورای شهر ، شمیران نو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار