اعضای شورای شهر تهران صبح امروز در جلسه علنی، درباره جایگاه امور فرهنگی و اجتماعی در شهرداری‌ها صحبت کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، علی اصغر قائمی عضو شورای شهر تهران در جلسه امروز شورا طی تذکری گفت: هر کدام از اعضای شورای شهر بر حسب آیین‌نامه‌ها عضو کمیسیون ها‌ی تخصصی هستند که به استناد ماده ۱۷ آیین‌نامه داخلی این امکان وجود دارد.

در ادامه این جلسه، مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران خطاب به تذکر قائمی اظهار کرد: در گذشته، جلسات کمیسیون‌ها ثابت  و متناسب با برنامه‌های ما بود. خواهشمندم که دوستان برنامه کمیسیون‌ها را تثبیت کنند و به اطلاع همه اعضای شورا هم برسانند.

وی ادامه داد: همچنین درباره اوضاع جسمانی آقای زاکانی صحبتم را تصحیح می‌کنم که ایشان بیمارستان نرفته اند، بلکه به درمانگاه مراجعه کردند، بنابراین صبح با ایشان در تماس بودم.

در ادامه این جلسه، نادعلی عضو شورای شهر تهران در تذکری گفت: در دو ماه گذشته مردم تهران مانند سایر نقاط کشور عزاداری اباعبدالله(ع) را انجام دادند. معتقدم که امسال مدیریت شهری در سیاهپوشی شهر و برگزاری مراسم عزاداری همکاری خوبی با متولیان داشته است.

وی افزود: بعضی‌ها معتقدند که نگاه ما فقط به عزاداری‌ها خلاصه می‌شود درحالی که رویکرد ما اینطور است که در کنار سوگواری‌های عمیق، سرور و شادی به موقع هم داشته باشیم.

نادعلی با بیان اینکه معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران  برای ایام ۱۷ ربیع‌الاول مراسمی را تدارک دیده است، ادامه داد: به این روش درست  تاکید می‌کنم و میگویم که  شهرداری های مناطق باید به حال خوب مردم توجه کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار